هتل سیراگان پالاس استانبول
 این هتل یکی از هتل های ۵ ستاره و معروف دنیاست که همه ساله پذیرای مسافران زیادی است. این هتل، شامل ۳ طبقه است و در مجموع ۳۱۵ اتاق دارد.
از امکانات اصلی هتل میتوان به لابی، آسانسور، صندوق امانات، صرافی،اتاق کنفرانس، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم اشاره کرد.
به دلیل زیبایی فوق العاده این هتل، هزینه آن نیز بسیار گران است و برای تجار انتخاب خوبی است . در تمام اتاق ها انواع امکانات برای راحتی مسافران قرار داده شده است. این هتل یکی از مشهور ترین و معروف ترین هتل های ترکیه است.
هتل سیراگان پالاس استانبول نمای بسیار زیبا وچشم اندازی بی نظیر به اقیانوس دارد .
موقعیت مکانی هتل بی نظیر است.
سالن بدنسازی، اینترنت پرسرعت رایگان، رستوران‌های عالی، سرو غذا در اتاق خواب، سوییت، استخرهای بزرگ ومتفاوت و تمام امکانات برای معلولین از امکانات بسیار ویژه وعالی هتل محسوب می شوند. روزنامه، چندین مغازه، آرایشگاه، بار، رستوران همراه با صندلی کودک ، خشکشویی، خدمات پزشکی و پارکینگ است هم از نمونه خدمات هتل سیراگان پالاس شمرده می شوند .
از فرودگاه تا هتل سیراگان پالاس استانبول حدود ۱ ساعت فاصله می باشد.امکانات ورزشی ، در هتل بزرگ سیراگان پالاس استانبول شامل انواع تفریحات سرگرم کننده . ورزش های مفرح می باشد .
زمین گلف نیز در ۱۵ کیلومتری هتل پالاس قرار دارد . رستوران های هتل از انواع غذاهای خوشمزه وبا کیفیت عالی سرو می کنند .و در آنجا ودر خود هتل کارکنان با زویی خوش و خوش اخلاقی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند .
یکی از مجلل ترین هتل های شهر زیبای استانبول همین هتل سیراگان پالاس استانبول است.
جهت رزرو این هتل زیبا با متخصصین ما در تور ترکیه تماس بگیرید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی