معرفی مکانهای گردشگری

۸۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

هتل آرنوما گرند بانکوک

 

هتل آرنوما گرند بانکوک
این هتل 4 ستاره که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک از مراکز خرید شهر بانکوک را ارائه می دهد. هتل آرنوما گرند بانکوک دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با تهویه های مناسب میباشد.
 امکانات مدرن از جمله مبلمان راحتی، حمام و سرویس بهداشتی لوکس، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی و استخر شنا است و همچنین میتوانید از نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید .
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل آرنوما گرند می توانید از طریق ترانسفر میتوانید از فرودگاه به هتل عزیمت کنید. این هتل در یک منطقه تجاری واقع شده است و تنها 23 کیلومتر از فرودگاه بین المللی سووارنابومی فاصله دارد. اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید به جرات میتوان گفت که هتل آرنوما گرند بانکوک انتخاب خوبی خواهد بود زیرا حدود 10 مرکز خرید در اطراف خود دارد، از جمله مرکز خرید سنترال ورلد پلازا، گیسورن بانکوک و مرکز خرید بیگ سی میباشند.
با توجه به اینکه این هتل در یک منطقه ی پر رفت و آمدی واقع شده است، اما نگران نباشید در فاصله ی 300 متری هتل ایستگاه مترو هوایی چیدلوم قرار دارد که به راحتی به تمام نقاط شهر دسترسی پیدا خواهید کرد. اگر از مترو استفاده میکنید و اهل گشت و گذار و خرید هستید پیشنهاد میکنیم که با مترو به خیابان پتوم وان بروید که مرکز خرید MBK واقع شده است، این مرکز خرید از بزرگترین مراکز خرید بانکوک محسوب میشود و اجناس مرغوبی به خصوص برای خانم ها دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل آرنوما گرند بانکوک با ما تماس بگیرید.         02188851080


۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۳:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

جمعه بازار چاتوچاک بانکوک

جمعه بازار چاتوچاک بانکوک
ممکن است فکر کنید که در طول زندگی خود تعداد زیادی بازارهای بسیار شگفت انگیز را بازدید کرده اید، اما ما کاملا مطمئن هستیم که هیچ کدام به اندازه ای بازار چاتوچاک در بانکوک هیجان انگیز نباشد. شهر بانکوک از لحاظ مرکز خرید و بازار خیابانی کمبودهایی ندارد و بازارهای خیابانی معمولا ارزان ترین مکان برای خرید هستند. این امر لزوما دلیل بر بی کیفیت بودن کالاهای فروخته شده نیست. در چاتوچاک انتظار می رود که قیمت ها به طور کلی ارزان تر از مراکز خرید خیابان های سیلوم و سوخومویت باشد. بسیاری از مغازه ها در اکثر نقاط مرکزی شهر بانکوک دارای شعبات مختلف هستند و محصولات مشابه را با قیمت های بسیار پایین تر میفروشند.
بازار چاتوچاک بانکوک تقریبا میشه گفت برترین و بزرگترین بازار بانکوک و یکی از بزرگترین بازارهای جهان است. مقیاس وسعت آن بسیار باورنکردنی است، مساحتی به اندازه ی 70 هکتار که شامل بیش از 15000 مغازه و دست فروش میباشد و در هر روز بیش از 200000 بازدید کننده دارد البته حدود 30 درصد از بازدیدکنندگان گردشگران خارجی هستند. مجموع هزینه های خرید در آنجا به 30 میلیون بات میرسد. فروشندگان جمعه بازار چاتوچاک بانکوک طیف وسیعی از محصولات را به فروش میرسانند، که شامل لوازم خانگی، صنایع دستی، صنایع دستی مذهبی، هنر، عتیقه فروشی، حیوانات زنده (که متأسفانه اغلب این حیوانات در شرایط بی رحمانه ای قرار دارند)، کتاب، موسیقی، لباس، غذاهای محلی، گل و گیاهان و غیره. هنگام خرید کالا در بازار چاتوچاک، به ویژه عتیقه جات، عاقلانه است که چند اقدام را انجام دهید.  کالاها را کاملا بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی ندارند، البته بهتر است به هنگام خرید با یک کارشناس همراه شوید.
قبل از رفتن به بازار چاتوچاک شما جوری برنامه ریزی کنید که حداقل نیم روز در آنجا هستید، بنابراین قبل از حرکت یک سری لوازم ضروری را همراه خود داشته باشید تا یک روز هیجان انگیزی را تجربه کنید. حدلامکان  لباس های سبک و راحت بپوشید، برای مثال شلوارک و تی شرت و از یک جفت کفش ورزشی یا صندل راحتی استفاده کنید، عینک آفتابی، کلاه و استفاده از کرم ضد آفتاب و یک کوله پشتی برای گذاشتن خریدهایتان لوازم ضروری هستند . توصیه می شود که کوله پشتی خود را در جلو قرار دهید تا مورد سرقت فرار نگیرد و پول نقد به اندازه کافی بردارید زیرا اکثر فروشندگان کارت های اعتباری را قبول نمی کنند.
اگر در تور تایلند شرکت کرده اید باید بدانید که ساعت های بازدید و خرید از بازار، روزهای یکشنبه تا یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر هستند، بازار چاتوچاک نیز در روزهای جمعه به عنوان یک بازار برای عمده فروشان است، اما هیچ مشکلی برای خرید عادی در این روز وجود ندارد.  بخش گیاهان و باغبانی نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت 7 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است. بازار چاتوچاک همیشه در طول روز بسیار گرم و مرطوب می شود و شاید این مسئله تجربه خوبی را برای شما رقم نزد اما برای اکثر مردم مزایا و قیمت های مناسب این بازار از معایب آن مهم تر است. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که در ساعات اولیه روز تا زمانی که هوا خنک تر است از بازار دیدن کنید و خریدتان را انجام دهید. بهترین مسیر برای دسترسی به بازار چاتوچاک بانکوک متروهای هوایی بوده که باید در ایستگاه Mo Chit پیاده شوید، این ایستگاه تا بازار چاتوچاک تنها 5 دقیقه فاصله دارد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                        02188851080
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل کوبیک بانکوک

 

هتل کوبیک بانکوک
این هتل زیبا در منطقه شلوغ و پر رفت آمد پتونم بانکوک واقع شده است. این هتل با توجه به اینکه در یک موقعیت شلوغ قرار گرفته است اما انتخاب مناسبی برای تجار و توریست هایی میباشد که قصد خرید دارند. هتل کوبیک حدود 550 متر تا مرکز خرید پنتیپ پلازا بانکوک و 10 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید سیام پاراگون فاصله دارد.
هتل کوبیک بانکوک با توجه به اینکه 3 ستاره میباشد اما امکانات این هتل بیشتر از همتایانش در شهر بانکوک است. این هتل در مجموع دارای 70 اتاق است که تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران و کافه ی کوچک هتل کوبیک بسیار زیبا و منحصر به فرد است و در آنجا برنامه های شبانه انجام میشود.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و سالن تناسب اندام است. سالن سیگار هتل کوبیک به گونه ای است که برای رفاه حال مسافران ساخته شده است.
هتل کوبیک تا فرودگاه حدود 40 کیلومتر فاصله دارد. هتل کوبیک یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر بانکوک است که با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن نسبت به قیمتش را ارائه میکند.
برای رزرو هتل کوبیک بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080


۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

کشورهای همسایه یونان


کشورهای همسایه یونان

یونان یک کشور در جنوب شرقی اروپا در بخش جنوبی شبه جزیره بالکان است که در جنوب دریای مدیترانه و غرب دریای اونی قرار دارد. کشور یونان چشم انداز بسیار کوهستانی را ارائه می دهد. پس از آن شبه جزیره پلاتونس وجود دارد . درکشور یونان، جزایر زیادی وجود دارد.

بزرگترین جزایر منطقه عبارتند از: کرت، ایوبوآ، لسوبس، رودس، چیوس، سفلیونیا، کورفو، لمسوس، ساموس و ناکسوس. جزایر پرجمعیت ترین نیز عبارتند از: کرت، ایوبوآ، رودس، کورفو، لسوبس، چیوس، کفاالنیا و زاکینث است. یونان منطقه ای است که 132،000 کیلومتر مربع را تشکیل می دهد که کمی بزرگتر از نصف اندازه انگلیس یا کمی کوچکتر از ایالت آلاباما است. یونان با آلبانی، بلغارستان، ترکیه، جمهوری مقدونیه هم مرز است و مرزهای دریایی با قبرس، مصر، ایتالیا و لیبی دارد.

کشورهای همسایه یونان
کشورهای همسایه یونان

آلبانی
آلبانی یکی از کوچکترین کشورهای اروپا است. این کشور به دریای آدریاتیک از غرب، صربستان و مونته نگرو ازشمال و شمال شرقی، مقدونیه از شرق و یونان از جنوب و جنوب شرقی محدود شده است.

کشورهای همسایه یونان
کشورهای همسایه یونان

بلغارستان

بلغارستان واقع در شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا است. این کشور به رومانی از شمال ، صربستان از غرب، ترکیه از جنوب شرقی، یونان از جنوب و دریای سیاه از شرق محدود شده است.

یونان

یونان در نپال جنوبی شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است و این سرزمین همچنین شامل صد جزیره در دریاهای اونی و دریای اژه است. این منطقه توسط آلبانی، مقدونیه و بلغارستان از شمال، ترکیه و دریای اژه از شرق، دریای مدیترانه ازجنوب و دریای اونی از غرب محدود شده است.

کشورهای همسایه یونان
کشورهای همسایه یونان

مقدونیه
جمهوری فدرال مقدونیه ، جمهوری یوگسلاوی سوسیالیست سابق است. این کشور با بلغارستان از شرق، یونان از جنوب، آلبانی از غرب و صربستان و مونته نگرو از شمال احاطه شده است.

کشورهای همسایه یونان

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

موزه آنتالیا


موزه آنتالیا

موزه انتالیا یکی از بهترین دیدنی های ترکیه در شهر آنتالیا ، موزه آنتالیا می باشد که تاریخ و پیشینه بسیار طولانی دارد. ایم موزه علاوه بر جنبه های فرهنگی که دارد ، دارای تاریخچه بسیار جالب و شنیدنی نیز می باشد.

موزه آنتالیا

موزه آنتالیا بزرگترین موزه ی استانبول می باشد و فضای استفاده شده در این موزه بسیار بزرگ است. این موزه 14 سالن دارد که در آنها آثار فرهنگی تاریخی نمایش داده می شوند. همچنین این موزه دارای یک گالری می باشد که در فضای باز وجود دارد.درسالن تاریخ طبیعی این موزه بخش هایی وجود دارد که در آنها انواع جاندارانی که در این شهر وجود داشته اند و فسیل هایی که در تحقیقات باستان شناسان پیدا شده اند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

موزه آنتالیا

در سالن آثار ماقبل از تاریخ می توان آثاری که از دوران عصر حجر و عصر رومیان به جا مانده را دید. که شامل آثاری می باشد که در کاوش های های باستان شناسی به دست آمده اند نظیر وسایل آشپزخانه یا فسیل های دارای قدمت بسیار .

موزه آنتالیا
تعدادی دیگر از سالن های موجود در این موزه عبارتند از: سالن اشیاء کوچک که مجموعه ای از آثار شیشه ای که به دوره های متفاوت مربوط می باشد در این سالن نگهداری می شوند. در سالن مجمسه های سلطنتی ،مجسمه امپراطوران مختلفی نگهداری می شود، همچنین مجسمه ی امپراطور پلانیکا مگنا را می توان دید که درست در وسط این سالن گذاشته شده است. همچنین سالن هایی وجود دارند که در آنها سکه های دیده می شوند که به دوران مختلف تاریخی تعلق دارد، کاشی ها و موزاییک های بسیار زیبا و تابوت های بسیار قدیمی نیز در این موزه نگهداری می شوند.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

باغ وحش دوزیت بانکوک


باغ وحش دوزیت بانکوک

یکی از جاذبه های زیبای کشور تایلند ، باغ وحش دوزیت بانکوک است که در شهر بانکوک واقع شده است.باغ وحش دوزیت بانکوک از کامل ترین باغ وحش های بانکوک است که انواع حیوانات  در ان نگهداری می شوند و دارای فضای بسیار زیبا و مناسبی می باشد.

این مکان زیبا در مرکز شهر بانکوک ساخته شده است که به عنوان یک مرکز تحقیقاتی نیز از ان استفاده می شود. در این باغ وحش زیبا بیش از 1600 حیوان که در مناطق گرمسیر بودند، نگهداری و حمایت می شود.

در این مجموعه ی زیبا حیواناتی نظیر شیرها و ببر بنگال و غزال نیز وجود دارد . همچنین حیواناتی چون گوریل ها و شامپانزه ها ، کروکودیل ها، هیپوپوتاموس ها، و همچنین حیوانات کمیاب مناطق سردسیری در تایلند نظیر پنگوئن ها، و همچنین شترها و کانگورو ها در این باغ وحش زندگی می کنند. در بخشی دیگر از باغ وحش ، شترمرغ ها،  زرافه ها ، گورخرها و فیل ها نگهداری می شوند .

در باغ وحش دوزیت بانکوک قسمت مخصوصی ساخته شده است که در این بخش بچه ها میتوانند اسب سواری کنند و بعضی از حیوانات اهلی را از نزدیک ببینند. برای حدود 60 سال این باغ وحش تنها باغ وحش موجود در کشور تایلند بوده است .

در اطراف باغ وحش دوزیت بانکوک مکان های زیبای گردشی و تفریحی زیبایی ساخته شده است. دریاچه ها به شکل های مختلفی در نزدیکی این باغ وحش دیده می شود که گردشگران می توانند در آن قایق سواری کنند و از محیط زیبای آنجا لذت ببرند.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

یکی از مناطق جالب موجود در باغ وحش دوزیت بانکوک ، یک پناهگاه زیرزمینی است که هیپوپوتاموس ها در آنجا نگهداری می شوند. این قسمت برای افراد علاقه مند به تاریخ جنگ جهانی دوم بسار شگفت انگیز است.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

در باغ وحش دوزیت بانکوک چهار ایستگاه تراموا قرار داده شده است.گردشگران درصورت تمایل می توانند با استفاده از تراموا از باغ وحش دیدن کنند. هریک از این ایستگاه ها بلیط هایی دارد که رنگ آنها با رنگ بلیط ایستگاه های دیگر متفاوت می باشد.

در این باغ وحش زیبا زمین بازی ویژه ای برای کودکان درنظر گرفته شده است که بسیار زیبا وشادی بخش است که کودکان می توانند آزادانه درون آن محوطه بازی کنند. همچنین در باغ وحش وسایل سواری متنوعی برای کودکان گذاشته شده است. گردشگران می توانند در این باغ  قایق سواری کنند. چرا که قایق هایی برای کرایه و گردش بر روی دریاچه موجود در باغ وحش در اختیار علاقه مندان گذاشته شده است.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

این دریاچه بسیار آرامش بخش است و حین قایق سواری می توان نمایی از ساختمان مجلس را دید. در باغ وحش دوزیت بانکوک برای سرگرم کردن بچه ها وسایل نقاشی گذاشته شده است که به نوبه ی خود برای بچه ها یک نوع تفریح به حساب می آید.

وجود فضاهای سبزو دلنشین برای گردش و تفریح در این باغ، امکان استراحت افراد و صرف غذا را فراهم  کرده است. همچنین رستوران های فست فود مختلفی که به هر ذائقه ای جوابگو هستند نیز در این باغ دیده می شود.

باغ وحش دوزیت بانکوک | دیدنی های بانکوک | مراکز دیدنی بانکوک | باغ وحش دوزیت

شب هنگام نیز می توان به باغ وحش رفت و زندگی شبانه موجوداتی نظیر خفاش ها و جوجه تیغی ها را نیز تماشا کرد. محیط زندگی هر نوع از حیوانات در باغ وحش دوزیت بانکوک با توجه به شرایط طبیعی محل زندگی شان در جنگل، شبیه سازی و تکامل یافته است.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

معبد وات ساکت بانکوک

معبد وات ساکت بانکوک

یکی از جاربه های شهر بانکوک معبد استثنایی و بسیار زیبایی است که بر روی یک تپه ساخته شده است و معبد وات ساکت بانکوک نام دارد. برای بازدید از این معبد باید 300 پله را پشت سر گذاشت. در مرکز این معبد یک بت که از هند آورده شده است ، قرار داده شده است. پله ها و مسیر بالا رفتن هموار است و پیمودن این مسیر، بدون نادیده گرفتن گرمای فصل تابستان مشکل به نطر نمی رسد.

معبد وات ساکت بانکوک | دیدنی های بانکوک | معبد وات ساکت | مراکز دیدنی بانکوک

معبد وات ساکت بانکوک زیبا در گذر زمان سختی های زیادی را به خود دیده است. این معبد به دست پادشاه رامای سوم بنا شده است ولی اولین بار وقتی این معبد ساخته می شد به دلیل اینکه زمین زیر این بنا نرم بود ، کل بنا ریزش کرد. و معبدی که در حا حاضر به جا مانده است ، در زمان پادشاه راما چهارم و پنجم بنا شده است. از این معبد می توان کوه طلایی را کامل مشاهده کرد.

معبد وات ساکت بانکوک | دیدنی های بانکوک | معبد وات ساکت | مراکز دیدنی بانکوک

همه ساله در معبد وات ساکت بانکوک ، در ماه نوامبر مراسمی برای پرستش بودا اجرا می شود که همین مراسم به این معبد ارزش بسیاری داده است. در روز مراسم، بر روی گنبد طلایی این معبد ، پارچه ی قرمزی انداخته می شود و شمع های بی شماری در این معبد در این روز روشن می کنند.

معبد وات ساکت بانکوک | دیدنی های بانکوک | معبد وات ساکت | مراکز دیدنی بانکوک

هر سال در این روز مقدس جمعیت کثیری به معبد وات ساکت بانکوک حضور پیدا میکنند تا از نزدیک شاهد عظمت این معبد زیبا باشند ومراسم پرستش بودا را ببینند. برای بومی های کشور تایلند ، معابد به دلایل  خاص و عجیب دارای ارزش بسیاری هستند. بازدید از این معبد زیبا در پایتخت سرزمین لبخند ها برای هرکسی شادی آور می باشد.


۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

یکی دیگر از دیدنی های بانکوک پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک می باشد که تا مرکز شهر بانکوک 15 کیلومتر فاصله دارد. در این پارک زیبا دیدنی های بسیاری از جمله یک باغ گیاه شناسی ، یک دریاچه بزرگ و بسیار زیبا و همچنین جنگلی وجود دارد که در تهیه ان از پوشش گیاهی انواع کشورها و همچنین طبیعت آنها الهام گرفته شده است.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک یک ساختمان بسیار قدیمی دیده می شود که امروزه از این ساختمان برای نشان دادن گالری زندگی پادشاه استفاده می شود. در این بنا ، ازاطلاعاتی که به خاندان سلطنتی مربوط می شود از عکس گرفته تا نقاشی های آن زمان نگهداری می شود.در این گالری خیلی کم از زبان انگلیسی در تحریر توضیحات لازم استفاده شده است. این گالری نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک ، گیاهانی کاشته و نگهداری می شود که ریشه و اصل آنها به کشور های دیگر از جمله بریتانیا و ژاپن و … بر میگردد. در باغ چینی قسمت هایی وجود دارد که در آنها آلاچیق هایی ساخته شده که به سبک چینی هستند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در باغ آمریکایی کاکتوس های متنوع و فراوانی دیده می شود . همچنین زمین این این باغ شنی می باشد که گویای صحراهای گرم آمریکا از جمله نوادا می باشد. چشمه‌های پرآب و خروشان و پرچین‌های زیبا نمایانگر باغ ایتالیایی هستند. در باغ فرانسوی ردیف‌هایی از درختان کاشته شده که با مجسمه‌هایی زینت داده شده اند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک همچنین اطلاعات متنوعی درباره ی گیاهان تایلندی در اختیار بازدیدکنندگان گذاشته اند. و همچنین درختان وگل‌های جذابی از جمله گل ارکیده و انواع گیاهان خانگی و گلخانه‌ای برای معرفی و فروش در این باغ وجود دارد.


۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

دیدنی های بلغارستان


دیدنی های بلغارستان

موزه باستان شناسی
نمایشگاه های این موزه بزرگ که بهترین نوع آن در کشور بلغارستان است، شامل جواهرات 6000 ساله، گردنبند و گوشواره می باشد که گفته می شود قدیمی ترین طلا در جهان است. شما همچنین می توانید ابزار جراحی رومی را پیدا کنید، مجسمده های سلطنتی هلنیستی و ملزومات لمس کردن از جمله لیست پلاک سنگ مرمر، در یونانی، نام های فارغ التحصیلان مدرسه شهر در 221 م به وقت تهران. همه نمایشگاه ها به زبان انگلیسی به خوبی نشان داده شده اند. مجموعه ای از آیکون های بزرگ در طبقه دوم وجود دارد.

دیدنی های بلغارستان
آرامگاه فرازیان سوشتاری
برجسته ترین مکان در این جزیره Thracian که تحت حفاظت یونسکومی باشد، آرامگاه سه قسمتی فرازیان سوشتاری است که از حدود 300 سال قبل از میلاد بجا مانده است. کیفیت بالا ساخت و ساز، آثار هنری زیبا ، و هدایای ارزنده ای عالی، به پیشرفته شدن تمدن این آرامگاه کمک کرده است. بازدیدکنندگان آزادانه در سراسر هتل پیاده روی کرده و از قرن شانزدهم از حرمهای مسلمانان بازدید می کنند. این جزیره در 8 کیلومتری از شهر Isperih قرار دارد ودر روستای سوشتاری واقع شده است.

دیدنی های بلغارستان
Tsarevets Fortress
این قلعه یکی از برترین دیدنی های بلغارستان است. محل سابق تزارهای قرون وسطی، دارای بقایای بیش از 400 خانه، 18 کلیسا، کاخ سلطنتی، سنگ اعدام و … است.
صومعه Bachkovo
حدود 30 کیلومتری جنوب پلوودیو، صومعه Bachkovo ، در سال 1083 تأسیس شده است. بیشتر مجسمه های این کلیسا از قرن هفدهم به بعد، بجا مانده است.. کلیسا با نقاشی هایی در دهه 1850 توسط هنرمند مشهور زهاری زوگور تزئین شده و دارای آیکون بسیار گرانقیمتی از مریم مقدس می باشد. نقاشی های زیبا تری در آشپزخانه سابق این کلیسا دیده می شود.

دیدنی های بلغارستان
موزه آزاد هوایی Ethan Ethnographic
به طور رسمی یک موزه هوایی آزاد است ، نزدیک به 50 مغازه و کارگاه ها در امتداد خطوط این مجموعه تاریخی کشور بلغارستان قرار گرفته اند که بین درختان در کنار رودخانه یانترا قرار گرفته اند . این موزه مانند یک مجموعه تلویزیونی است که بازیگران از لباس و صنایع دستی سنتی استفاده کرده اند. این موزه در جاده گابروو-شیکاک واقع شده است.

دیدنی های بلغارستان
صومعه خشکانوف

Dyranovo  در  اوایل قرن 13، زمانی که آثار سنت مایکل از بتاک منتقل شد، این مجموعه توسط عثمانی ها غارت شد. در اواخر قرن بیستم در محل فعلی آن، در حدود 6 کیلومتر از روستای Dryanovo، تحت پوشش بلوف های سنگ آهک، گورستان دره واقع شده است. این کلیسای دارای یک لوستر طلایی و قرمز بزرگ است.
کاخ تابستانی ملکه ماری و باغ گیاه شناسی
در پایانه غربی دریای مدیترانه، این قصر در سال 1926 توسط پادشاه فردیناند رومانی برای همسر انگلیسی خود، ملکه ماری، زمانی که بالچیک بخشی از رومانی بود، ساخته شد. این یک ویلای نسبتا مدرن است، هرچند معماری – ترکیبی از سبک های محلی، گوتیک و اسلامی با مناره – منحصر به فرد است. پشت کاخ باغ گیاه شناسی گسترده است. این مجتمع همچنین شامل یک آسیاب آبی، کارخانه شراب سازی و کلبه کوچک Sveta Bogoroditsa است.

دیدنی های بلغارستان
بنیانگذاران بنای یادبود دولت بلغارستان
این بنای تاریخی یکی از دیدنی های بلغارستان است که در زمان شوروی در سال 1981 افتتاح شد تا 1300 سالگرد اولین امپراطوری بلغاری را یادآوری کند. مجسمه های عجیب و غریب موجود در این بنا، آینده نویسی حاکمان قرون وسطی کشور بلغارستان را نشان می دهد و این مجموعه شامل بزرگترین تریتیچ موزاییک در بالکان است.

دیدنی های بلغارستان

کلیسای آلکساندر نوسکی
یکی از نمادهای نه تنها از صوفیه بلکه از کشور بلغارستان، این کلیسای عظیم است، که بین سالهای 1882 و 1912 در یادداشتی از 200000 سرباز روسی که به خاطر استقلال کشور بلغارستان در جنگ روسیه و ترکیه (78-1187) فوت کردند، ساخته شد. . این نام به افتخار شاهزاده روسی قرن سیزدهم است.
موزه باستان شناسی
موزه باستان شناسی مجموعه های قابل توجهی از آثار باستانی محلی و رومی و اسلاوی را که در دو طبقه قرار گرفته اند را دربردارد که به زبان انگلیسی به خوبی نشان داده شده اند. نکات برجسته شامل یک ارابه بازسازی شده در مقیاس رم (اتصالات اصلی در یک مورد شیشه ای) در طبقه همکف و یک مجموعه خیره کننده از سکه های طلایی و نقره ای است که به زمان الکساندر بزرگ باز می گردد.

از دیگر دیدنی های بلغارستان می توان ادم کانین ، صومعه Sokolski، نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنر ، آمفی تئاتر رومی، کلیسای سوئدا صوفیه ، خانه داسکالو ، کلیسای قرمز ، سنگهای Belogradchik ، بنای یادبود Buzludzha ، کلیسای یادبود عیسی مسیح ، مرکز حفاظت پودا را نام برد.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

مردم کشور یونان


مردم کشور یونان

جمعیت (در ماه مارس 2001): 10،939،771 میلیون.
نرخ رشد: 0.21٪.
زبان ها: یونانی 99٪ (رسمی)؛ انگلیسی.
مذاهب: ارتدکس یونانی 98٪، مسلمان 1.3٪، دیگر 7٪.
تحصیلات: سال اجباری – 9. سواد آموزی – 95٪. تمام سطوح آزاد هستند.
سلامتی: مرگ و میر نوزادان – 6/1. امید به زندگی – مرد 76 ساله، زن 81 ساله.
نیروی کار: 4.32 میلیون.

مردم کشور یونان از قرن 17 میلادی تا امروز در یونان اقامت داشتند و در ایالت ها زندگی می کردند که به نام “پلیس” شناخته می شدند. اگرچه مردم کشور یونان زبان و اعتقادات مشابه مذهبی داشتند، اما اغلب با یکدیگر جنگ می کردند.

 درباره یونان

در حال حاضر یونانیها بیشتر در شبه جزیره یونان و قبرس در جنوب شرقی اروپا (منطقه ای هستند که زبان یونانی بیش از 3500 سال به طور مداوم صحبت شده است)ساکن شده اند. اکثریت مردم کشور یونان در شهرها در امتداد ساحل زندگی می کنند و بیش از 50 درصد آن ها در آتن و در اطراف آن زندگی می کنند. اکثریت مردم یونان از میراث یونانی با جمعیت کوچکی از ترک ها، بلغاری ها و دیگر اروپایی ها هستند.

در یونان قابل توجه است که زنان یونان شاخص توده بدنی (BMI) زیر 25 دارند، چیزی که فقط در فرانسه، سوئیس، ایتالیا و پرتغال اتفاق می افتد. در سال 1923 پس از جنگهای ترکی (1922-1919)، مردم زیادی بین یونان و ترکیه انتقال یافتند و یونانیان قومی را تقریبا به مرزهای دولت یونان تبعید کردند، یعنی در مناطقی که گروه های اروپایی یونانی زبان خود را حدود 1500 سال قبل از میلاد و همچنین در قبرس تاسیس کرده بودند. دیگر جمعیت قومی یونانی از جنوب ایتالیا به قفقاز و جوامع دیاسپورا در تعدادی از کشورهای دیگر یافت می شود.

مردم کشور یونان-نژاد یونانی - اداب و رسوم مردم یونان -فرهنگ یونان باستان-نژاد مردم یونان

 در حال حاضر، اکثریت قریب به اتفاق مردم کشور یونان حداقل طرفداران ارتدکس یونانی هستند. سرشماری سال 2001 یونان جمعیتی 10،964،020 نفر را گزارش کرد. مردم یونان به خاطر دوستانه بودن و مهربانی خود به غریبه ها شناخته می شوند، اگرچه امروزه ممکن است کمتر مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود، یونان هنوز یکی از نقاطی است که ممکن است شما به یک خانه محلی دعوت شوید.  بیشتر یونانیان مسیحیان ارتدوکس شرقی هستند که به کلیسای ارتدکس یونان تعلق دارند. گروه های جزئی نیز به دنبال سایر مسیحیان یا ادیان هستند.

مردم کشور یونان-نژاد یونانی - اداب و رسوم مردم یونان -فرهنگ یونان باستان-نژاد مردم یونان

افراد غیر مسیحی ارتدوکس، کاتولیکهای رومی هستند (از جمله کلیسای کاتولیک بیزانس یونانی و برخی از کاتولیک های عهد عتیق)، و بقیه انجیلی ها، آدفنیست های هفتم، متدیست ها و شاهدان یهوه هستند. از زمان امپراتوری عثمانی، اقلیت مسلمان در جامعه نژاد یونانی وجود داشته است، و برای بسیاری از تاریخ خود، یونان یک جامعه مهم برای یهودیان بوده است.

درباره یونان

اداب و رسوم مردم یونان
کشور یونان یک کشور مدیترانه ای است و شهروندانش بسیار دوستانه هستند. در واقع، اداب و رسوم مردم یونان به خاطر پیشرفت های تکنولوژیکی و استفاده گسترده از اینترنت، زندگی، فرهنگ یونان باستان و یا شغل خود را با زندگی واقعی به اشتراک می گذارند. از وب کم ها در یونان اغلب برای نشان دادن مشکلات مالی و اجتماعی کشور، به جهان استفاده می شود.
98٪  از جمعیت 10.6 میلیون یونانی به زبان یونانی صحبت می کنند که زبان رسمی این کشور است. بزرگترین اقلیت زبان مقدونی است که توسط 1.8٪ از مردم صحبت می شود. دیگران شامل آلبانیایی هستند که در مرکز و جنوب، به زبان ترکی صحبت می کنند که توسط جوامع مسلمان در اطراف اژه، و آرمائیان و بلغاری صحبت می شود. هیچ یک از این زبانهای اقلیت دارای وضعیت رسمی نیستند.

مردم یونان

نژاد مردم یونان

صدها سال پیش، اروپاییها به این امر اعتقاد داشتند که بسیاری از یونانیان و رومیها همان نژاد یونانی خود را دارند. edition of the Encyclopedia Brittanica ، که در سال 1911 منتشر شد، اشاره کرد که بقای موهای روشن و چهره روشن در میان طبقات بالا و برخی دیگر از مناطق نشان می دهد که نوع بور نوع بشر که مشخصه شمال غرب اروپا است پیش از دوره های کلاسیک به زمین های کشور یونان نفوذ کرده بود. وی اضافه کرد که یونانیان اولیه یا هلنز نوردیک، یکی از قبایل عادی اروپای بزرگ قرون وسطی شناخته شده که به عنوان کلتو است.

درباره یونان

شصت سال پیش حتی راسل، فیلسوف و سوسیالیست بریتانیا معتقد بودند که نژاد یونانی مردم یونان هلین ها مهاجران شمال بودند که زبان یونانی با آنها به ارمغان آمد. گذشت قرن ها ، شخصیت های نژادی بسیاری از یونانیان را تغییر داد، اما بلوند هنوز زنده ماند، و Xanthos، که به معنی« زرد » در یونانی است، یک نام رایج  برای نام گذاری اشخاص در یونان بود. نژاد مردم یونان یا هلنها یک گروه قومی بومی یونان، قبرس، جنوب آلبانی، ایتالیا، ترکیه، مصر و به میزان کم کشورهای اطراف دریای مدیترانه است. آنها همچنین یک دیاسپور مهم را تشکیل می دهند که نشان دهنده ی این است که جوامع یونانی در سراسر جهان پراکنده شده اند.

۲۷ آذر ۹۶ ، ۰۸:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری