معرفی مکانهای گردشگری

۸۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

در هنگام برخورد اجرام آسمانی با زمین فجایعی رخ خواهد داد که در مستند نابودی جهان با ده اتفاق راجب 10 تا از بزرگترین این فجایع بحث و گفتگو می شود در این مستند نابودی جهان با ده اتفاق سعی شده است برخورد سیارک‌ها با زمین، سیاه چاله‌ها، فوران پرتو گاما، فوران‌های عظیم آتشفشانی، جنگ اتمی و … فجایعی را به طور کامل توضیح دهند که در صورت وقوع سیاره‌ی زمین را نابود خواهند کرد. بررسى‌هاى علمى هم نشان داده بروز این فجایع عواقب ویرانگری برای حیات روی زمین خواهد داشت. در این مستند نابودی جهان با ده اتفاق با استفاده از تصویرسازی‌های پیشرفته و بى‌نظیر کامپیوتری به طور دقیق و علمی با ده فاجعه ویرانگر براى زمین و عواقب آن آشنا شده و بررسی خواهیم کرد که هر کدام از این فجایع چگونه زمین را نابود خواهند کرد و اینکه انسان چگونه می‌تواند از پیش تمهیداتی در برابر این فجایع بیندیشد.

مستند نابودی جهان با ده اتفاق1

این مستند نابودی جهان با ده اتفاق شامل 10 قسمت می باشد که در زیر توضیحاتی راجب 10 قسمت ارائه شده است .

قسمت اول : سیارک قاتل
65 میلیون سال پیش، یک اثر سیارکی باعث یک فاجعه شدید شد که منجر به سقوط دایناسورها شد، اما چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سنگ فضا همان اندازه دوباره در همان نقطه قرار گرفت؟ انسان های مدرن چگونه می توانند در معرض سقوط سنگ ها و آوارها، مگا سونامی، از آتش سوزی کنترل، درجه حرارت کوره های انفجاری و یک لایه ازن نابود قرار گیرند؟ در پی تخریب در سراسر جهان، چه کسی زنده ماند … و چه کسی از بین خواهد رفت؟

مستند نابودی جهان با ده اتفاق1

قسمت دوم: سیاره سرکسی
دو برابر سیارات سرکشی مانند ستارگان در کهکشان وجود دارد. پس چه می تواند اتفاق بیفتد، اگر منظومه شمسی نپتون در برخورد با زمین باشد؟ در طول چهار ساعت فقط به عنوان افرادی که در ناامیدی فرار می کنند، گرانش از سیاره سرکسی، ماه را از هم جدا می کند، باد می شود حرکت می کند، موج می زند هر گونه زلزله و آتشفشانی، و در نهایت زمین به قطعه می کشد

قسمت سوم: سیاره سرکش
دو برابر سیارات سرکش مانند ستارگان در کهکشان وجود دارد. پس چه می تواند اتفاق بیفتد، اگر سیاره زنگدار اندازه نپتون در برخورد با زمین باشد؟ در طول چهار ساعت فقط به عنوان افرادی که در ناامیدی فرار می کنند، گرانش از سیاره سرکش، ماه را از هم جدا می کند، باد را باهم حرکت می کند، موج می زند هر گونه زلزله و آتشفشان، و در نهایت زمین را به قطعه می کشد.

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

قسمت چهارم: طوفان خورشیدی
هنگامی که زمین توسط یک طوفان خورشیدی مرگبار – یک بخش عظیم خورشید – تحت تاثیر قرار می گیرد، سیستم الکتریکی سیاره ما تبدیل به خرابی سیگار می شود. چگونه تمدن مدرن بدون قدرت کنار می آید؟

قسمت پنجم: جنگ هسته ای
جگ جهانی 3 از بین می رود و یک کابوس هسته ای به واقعیت تبدیل می شود، زیرا هزاران بمب هیدروژنی بزرگترین شهرهای جهان را از بین می برند. مرگ و میر ناشی از خاکستر و باقی مانده ها ایجاد یک زمستان هسته ای، فرو رفتن این سیاره به عصر یخبندان ناگهانی. محصولات کشاورزی در سراسر جهان شکست می خورند و گرسنگی جمعی بشریت را در معرض انقراض قرار می دهد.

قسمت ششم: گامای ری پشت سر هم
قوی ترین انفجار تابش کیهانی در جهان، فقط چند ثانیه از زدن به سیاره زمین است. هنگامی که یک پرتو گاما از دو ستاره برخورد می کند به جو می رسد، تابش مرگبار مرگ و میر ناشی از مرگ را فراهم می کند و بلافاصله نصف سیاره را از بین می برد. در طرف دیگر زمین، آمریکا با مرگ ناگهانی مواجه می شود زیرا اشعه ماوراء بنفش و گرسنگی تهدید می کنند که نژاد بشر را به انقراض بفرستد. آخرین انسانهای باقی مانده چگونه زنده ماندند؟

قسمت هفتم: انفجار مگا
برای اولین بار در تاریخ بشر، فوران آتشفشانی آتشفشانی از سطح زمین می سوزد. امواج شوک انفجاری جدا از ساختمان ها، سنگ ریخته گری به شهرها و محافل صدای خیره کننده در سراسر جهان است. روز بدی برای سیاره زمین بدتر می شود زیرا گازهای آتشفشانی از نور خورشید جلوگیری می کنند، زنجیر مواد غذایی سقوط می کند و قحطی حماسی آینده بسیار بزرگی را تهدید می کند.

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

قسمت هشتم: زمین خارج از مدار
اگر اولین بار در چهار و نیم میلیارد سال زمین از مدار خارج شود، سیاره ما را در یک دوره برخورد به خورشید قرار می دهد. سقوط مرگبار زمین 65 روز طول می کشد، باعث طوفان های عظیم، ماسه سنگ ها و – با درجه حرارت بیش از 200 درجه – موج گرمائی که هر فردی را می کشد.

قسمت نهم : تهاجم بیگانه
هنگامی که بیگانگان سرکش حمله شگفت انگیزی بر روی زمین را آغاز می کنند، مردم در خیابان ها می میرند، حکومت های جهانی نابود می شوند، شهرهای ویران می شوند و یک ویروس مرگبار آزاد می شود. آیا انسان می تواند زنده بماند یا این پایان است؟

مستند نابودی جهان با ده اتفاق

قسمت دهم : فاجعه دریایی عمیق
جریان های اقیانوس آب و هوا را در سراسر جهان کنترل می کند. هنگامی که آنها به طور ناگهانی متوقف می شوند، یک آبشار بی پایان از بلایای آب و هوایی، از جمله آبیاری، آبیاری، آتش سوزی، خشکسالی گسترده و افزایش سطح دریایی سرازیر می شود. هیچ جایی بر روی زمین از این فاجعه آب و هوایی که تهدیدی برای پایان دادن به تمدن بشری است تهیه شده است.


۳۰ مهر ۹۶ ، ۲۲:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل مارمارای استانبول + عکس +فیلم

هتل مارمارای استانبول
 موقعیت جغرافیایی هتل مارمارای استانبول به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از سرویس ترانسفر از فرودگاه آتاتورک باید 12 کیلومتر مسیر را طی کنند تا به هتل برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید زیرا این هتل در 2 کیلومتری مرکز خرید مرکز خرید اوپتیموم استانبول میباشد.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل مارمارای استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ... میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع تور ترکیه و رزرو هتل مارمارای استانبول با ما در تماس باشید.                02188851080

 


۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۷:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل میرلایون استانبول + عکس + فیلم

هتل میرلایون استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل میرلایون به گونه ای است که در منطقه تاریخی استانبول سحرآبادی واقع شده است و دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید  به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری را به صورت رایگان برای مهمانانش در نظر گرفته است تا راحتی و آسایش را در هتل میرلایون استانبول تجربه کنند.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل میرلایون استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک سالن تناسب اندام ، اتاق مخصوص سیگار و صندلی چرخدار مخصوص افراد معلول و کم توان رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ و سالن تناسب اندامی که وجود دارد استفاده کنید . در حالیکه کارمندان هتل به زبان خود شما صحبت میکنند !
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس اشید.                       02188851080

 


۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

دستگاه 3d سابلیمیشن


اگر دستگاه 3d سابلیمیشن شما تی شرت های چاپی را به عنوان کسب و کار اصلی خود به فروش می رساند، خرید دستگاه چاپ تیشرت خود می تواند راهی برای صرفه جویی در هزینه باشد، نه اینکه به چاپ برسد. با این حال، صرف نظر از نوع کسب و کار شما اجرا می شود، داشتن ماشین دستگاه چاپ تی شرت ممکن است به عنوان یک ابزار دستگاه 3d سابلیمیشن معنی داشته باشد، زیرا تی شرت چاپ شده اساسا یک بیلبورد برای شرکت شما است. یک دستگاه تی شرت به شما امکان می دهد تا یک عرضه بزرگ را چاپ کنید و پیراهن را برای فروش ارسال کنید یا به عنوان هدیه به مشتریان و چشم اندازها ارسال کنید. انتخاب دستگاه مناسب به نیازهای شما بستگی دارد
1. نوع چاپ مورد استفاده را انتخاب مواد خام سابلیمیشن .
هنگامی که برای تی شرت چاپ می شود، سه فرایند اصلی وجود دارد: چاپ روی صفحه، انتقال حرارت و چاپ دیجیتال. هر یک از این نوع دستگاه چاپ تیشرت به نوع دیگری از ماشین نیاز دارد. به طور کلی، یک چاپگر تی شرت دیجیتال گران ترین نوع ماشین است، زیرا ساده ترین استفاده است. چاپ حرارتی به طور کلی تا زمانی که چاپ دیجیتال یا روی صفحه نمایش نداشته باشد، معمولا سریعتر انجام می شود. چاپ روی صفحه معمولا بهتر است برای تولید انبوه باشد.

2. از همکاران یا سایر کاربران دستگاه چاپ تی شرت برای توصیه فروشندگان و ماشین آلات با کیفیت بپرسید.
اگر شما کورکورانه برای فروش یک دستگاه تی شرت جستجو کنید، ممکن است با انتخابات غرق شوید. با در نظر گرفتن زمان برای پیدا کردن فروشنده با کیفیت بر اساس توصیه های خارجی ممکن است شما را از مشکلات بعدی با دستگاه شما را نجات دهد.

3. قیمت گذاری تحقیق از فروشندگان داخلی و آنلاین با شهرت خوب.
مقایسه دستگاه 3d سابلیمیشن ها را از دستگاه های مشابه یا مشابه از فروشنده به فروشنده. به دستگاه چاپ تی شرت مستقیم از فروشندگان بپرسید که چه چیزی در قیمت دستگاه ذکر شده است یا نه.

4. هزینه های اضافی را در نظر مواد خام سابلیمیشن .
علاوه بر هزینه دستگاه خود، شما همچنین باید در چیزهایی مانند جوهر و یا سایر مواد شیمیایی که ممکن است لازم برای عملکرد مناسب و تعمیر و نگهداری دستگاه است، سرمایه گذاری کنید. تحویل دستگاه ممکن است یک هزینه اضافی باشد. انرژی هزینه ای است که اغلب نادیده گرفته می شود و ممکن است از ماشین به ماشین متفاوت باشد. این هزینه های اضافی ممکن است بیش از صرفه جویی در هزینه ارائه شده توسط نوع خاصی از ماشین.

5. گارانتی را بررسی کنید.
تولید مواد خام سابلیمیشن قابل اطمینان در پشت محصولات خود ایستاده اند. اگر فروشنده شما به شما یک ضمانت یا تضمین رضایت بخش در دستگاه شما ارائه نمی دهد، یکی دیگر را در نظر بگیرید، صرف نظر از ارزش ظاهری دستگاه.

6. اصطلاحات را با فروشنده خود درنظر بگیرید.
در حالی که برخی از فروشندگان نیاز به پرداخت نقدی یا کارت دستگاه چاپ تیشرت  فوری برای دستگاه دارند، برخی از فروشندگان، به ویژه برای دستگاه های  دستگاه 3d سابلیمیشن ، ممکن است شرایط پرداخت را در طول زمان ارائه دهند. تعیین نوع پرداخت که به بهترین وجه شرکت شماست. در حالی که پرداخت با گذشت زمان ممکن است به جریان نقدی شما کمک کند، دستگاه چاپ تی شرت های افزوده شده به سود، هزینه کلی دستگاه را افزایش می دهد.

7. برای دستگاه چاپ تی شرت خود پرداخت کنید و تحویل بگیرید.

۲۸ مهر ۹۶ ، ۲۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل گراند هالیچ استانبول

هتل گراند هالیچ استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل گراند هالیچ استانبول به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد در واقع در مرکز استان بیوگولو استانبول بوده و این هتل در مجاورت میدان تکسیم و برج گاتالا و خیابان استقلال میباشد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از این سرویس از فرودگاه باید 15 کیلومتر مسیر را طی کنند تا به هتل برسند.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل گراند هالیچ استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ سرپوشیده ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ مخصوص که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت رزرو هتل گراند هالیج و اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.          02188851080

 


۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل ماربل استانبول

هتل ماربل استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره در شهر توریستی استانبول میباشد، موقعیت هتل ماربل به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر استانبول را دارد شما با اقامت در این هتل فقط 500 متر با میدان تقسیم و ایستگاه مترو تکسیم فاصله خواهید داشت. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید. زیرا هتل ماربل در نزدیکی خیابان استقلال بوده و شما در این خیابان انواع فروشگاه های مدرن ، رستوران ها و کافی شاپ های لوکس و به نام را خواهید دید که حتی قدم زدن در آن حس خوبی به شما القا میکند.
جالبه است که بدانید از مزایایی که هتل ماربل نسبت به دیگر هتل های 4 ستاره استانبول دارد این است که در نزدیکی دیدنی های استانبول قرار گرفته است، به عنوان مثال با قصر دولما باغچه استانبول برج گاتالا 1 کیلومتر فاصله دارد.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل ماربل استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ سرپوشیده و اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ و حمام ترکی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
برای اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.          02188851080

 


۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

معبد یانسانگ وارارام پاتایا

معبد یانسانگ وارارام پاتایا
مجموعه معبد یانسانگ وارارام پاتایا در منطقه جومتین ، در حدود 15 کیلومتری جنوب پاتایا و در 160 کیلومتری جاده سوخومویت واقع شده است در واقع این حدود 30 دقیقه دورتر از شهر پاتایا میباشد . این معبد بزرگ کل مساحت 146 هکتار را پوشش می دهد و در سال 1976 به واسطه ی راهبان بودایی ساخته شد، البته که گفته می شود بیش از 600 میلیون دلار برای توسعه و ساخت آن صرف کرده اند.
این بنا یک مجتمع معبد بزرگ است که شامل بسیاری از ساختمان ها، چمن های سبز پر زرق و برق و دریاچه میباشد.  این ساختمان ها در سبک های هند، ژاپنی، چینی، تایلندی و سوئیسی ساخته شده اند که این معبد خود یک سازه ی منحصر به فرد است . در طول سال انواع برنامه های جشن و شادی و نمایشگاه هایی از هنر و صنایع دستی تایلند برگزار میشود که اکثر بازدیدکنندگان تور تایلند را به غرفه های خود جذب میکنند.
اولین ساختمانی که در این مجموعه به چشم میخورد یک موزه و معبد چینی است که مجموعه ای از آثار چینی با ارزشی را در اختیار دارد.  همانطور که در این مجتمع پیش میروید به ساختمان اصلی خواهید رسید، این ساختمان از طراحی و معماری مدرن برخوردار میباشد و انواع آثار زیبای بودایی را در آنجا خواهید دید و زیبایی دو چندانی را به قاب عکس های شما هدیه میدهند، این امر باعث شده است که از دیگر معابد تایلندی تافته ی جدا بافته شود.  مردم تایلند معتقدند که معبد یانسانگ وارارام پاتایا بهشت واقعی برای کسانی است که مدیتیشن صادقانه را دوست دارند. از این رو در این معبدگاه کلاس های مدیتیشن در روزهای خاص از ساعت 6 صبح تا 6 عصر برگزار میشود.
گشت و گذار در محوطه ی معبد شاید برای کودکان خیلی جالب نباشد و دوست نداشته باشند، اما در اطراف معبد یک پارک نسبتا بزرگ با امکانات بازی و تفریحی وجود دارد که کودکانتان آزادانه میتوانند در آنجا به بازی مشغول شوند و خود شما هم بعد از بازدید میتوانید در این پارک در کنار فرزندانتان یک نهار لذیذ و یا عصرانه ی خوشمزه را میل کنید تا خستگی تان رفع شود.
بهترین گزینه برای رسیدن به یانسانگ وارارام ، استفاده از سرویس حمل و نقل اتوبوس است، تا شما را به آنجا برساند و بعد از بازدیدتان شما را از آنجا بازگرداند. اگر شما بازدید از این معبدگاه را با یکی دیگر از جاذبه های پاتایا برنامه ریزی کرده اید، بهتر است صرف نظر کنید، زیرا این معبد گاه زمان زیادی از شما را به خود اختصاص خواهد داد.
توجه داشته باشید که این معبد کمی از مرکز شهر فاصله دارد هرچند که زمان بازدید از صبح تا عصر میباشد اما سعی کنید صبح زودتر به اینجا بروید تا زمان بازدیدتان به واسطه ی مسافت از بین نرود. فراموش نکنید که در این معبد همانند هر معبد دیگری یک سری قوانین را باید رعایت کنید، بدین جهت لباس مناسب بپوشید تا به هنگام ورود به معبدگاه دچار مشکل نشوید. معبد یانسانگ وارارام یکی از معدود جاذبه های توریستی در شهر پاتایا است که پارکینگ های زیادی در اطراف معبد وجود دارد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.        02188851080
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

دهکده ی مینی سیام در پاتایا

دهکده ی مینی سیام در پاتایا
مینی سیام در پاتایا به شهر کوچک مینیاتوری معروف میباشد، پارک مینی سیام شامل مدل های مختلفی از ساختمان ها در تایلند است که مشهورترین دیدنی های سراسر جهان با مقیاس کوچک ساخته شده است و مورد بازدید قرار داده اند. این پارک جهانی در یک فضای بزرگ در اواخر دهه 1980 افتتاح شد. حدود 100 نسخه از بناهای تاریخی و مدرن در مقیاس 1:25 ساخته شده است و همه سازه ها و مجسمه های در سراسر محوطه ی پارک به خوبی نگهداری میشوند.  در کنار هر یک از ساختارها یک راهنما وجود دارد که اطلاعات جامعی در مورد آن بنا ارائه می دهد .در این پارک سازه هایی از تاریخ تایلند هم وجود دارد، شما بناهایی از جمله خمر، سوخوتای و آیوتایا و همچنین از زمان های مدرن تایلندی هم پیدا میکنید.
پس از وارد شدن به شهر مینی سیام و قبل از اینکه به بخش تایلندی برسید، یک باغ زیبایی رو به روی شما خواهد بود که در کنار آن زیبایی شهر مینیاتوری اروپا توجه شما را به خود جلب میکند. از دیگر بخش های مینی سیام، مینی اروپا میباشد که در آنجا بناهای معروف اروپا، ایالات متحده و سایر نقاط جهان به چشم میخورد.
برج ایفل و طاق پیروزی، دو نشانه ی معروف فرانسه بوده که از بارز ترین و شلوغ ترین بخش های پارک میباشد. طاق پیروزی که توسط ناپلئون در سال 1806 ساخته شد، یک بنای یادبود 50 متری است که به احترام کشته شدگان چندین جنگ احداث شده است. برج ایفل هم یکی از بهترین نمادهای شناخته شده ی فرانسه است . برج آهنی با ارتفاع 324 متر در سال 1889 به عنوان نمایشگاه جهانی در پاریس ساخته شد  و هر سال میلیون ها نفر از سراسر جهان به مشاهده ی عرش این برج می آیند.
از نشانه های ایتالیا در پارک مینی سیام میتوان برج پیزا و کولوسئوم نام برد. برج پیزا تقریبا 56 متر ارتفاع دارد و به طور قابل توجهی کج شده است . ساخت این برج هشت طبقه در قرن 12 آغاز شد و در طول ساخت و ساز به دلیل پایه ناکافی شروع به کج شدن کرد و روز به روز درحال پیشرفت میباشد. کولوسئوم، یک آمفی تئاتر بزرگ که در مرکز رم قرار دارد، در قرن اول میلادی در طول دوره ی بزرگ امپراطوری روم ساخته شد و ظرفیت ده ها هزار نفر برای تماشای تئاترها، اعدام ها و نمایش ها و جنگ های گلادیاتور را داشت.
معبد آنگکور مشهورترین بنای تاریخی کامبوج در کشور ویتنام است که سازه ی آن در محوطه پارک به چشم میخورد. بنا های دیگر در مینی اروپا عبارتند از برج ساعت لندن، اپرای سیدنی، مجسمه آزادی، معبد بهشتی (تیان تان) پکن، کلیسای ناجی از سن پترزبورگ، پارک مرلیون سنگاپور ، کلیسای جامع کلن و قلعه نوشوانستین آلمان.
شهر مینی سیام در 143 کیلومتری جاده سوخومیت در ناحیه بنگ لامونگ، شمال پاتایا واقع شده است.  شما گردشگران تور تایلند از طریق تاکسی بعد از حدود 20 دقیقه میتوانید به آنجا برسید.  پارک هر روز از ساعت 7 صبح تا 9 بعد از ظهر باز می شود و آماده پذیرایی از شما بازدیدکنندگان میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                   02188851080

 


 

۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

جایگاه مقدس حقیقت در پاتایا

جایگاه مقدس حقیقت در پاتایا
جایگاه مقدس حقیقت یک ساختمان چوبی شگفت انگیزی است که واقع در ساحل شمال پاتایا میباشد. این ساختمان در 120،000 متر مربع در یک زمین بزرگ قرار گرفته است، جالب است بدانید که ساخت این معبد در سال 1981  شروع شد و هم اکنون بیش از 20 سال در دست ساخت است و ممکن است تا 15 سال دیگر هم طول بکشد. جایگاه مقدس حقیقت در 105  متر ارتفاع و 100 متر طول، این بنا بزرگترین خانه عبادت در آسیا میباشد که به سبک یک معبد ساخته شده است و همچنین در این شکل و ظاهر از منحصر به فرد ترین سازه های مقدس آسیایی است.
شما گردشگران تور تایلند در کنار و مجاورت پارک بزرگ گرمسیری با یک بنایی با ساختار عجیب و غریب ساجی رو به رو خواهید شد، در آنجا برخی از چهره های ماندگار عرصه ی عرفان حک شده است که ادای احترام به بزرگان گذشته، حال و آینده باشد. هوای دریایی و شرجی باعث آسیب رسیدن سازه های چوبی میشود اما با توجه به اینکه چوب ساج به عنوان مصالح انتخاب شده است، این نوع چوب بسیار سخت و قوی بوده و هیچگونه آسیبی به خود نمیگیرد  بنابراین، معبد حقیقت نیز به عنوان ساخت و به عنوان یک بنای چوبی ابدی در شهر پاتایا نامیده می شود.
اهداف دکوراسیون در هر بخش از این ساختمان بلند با مجسمه های حکاکی چوبی، استفاده از هنر و فرهنگ به عنوان بازتاب دیدگاه باستان از خدایان و الهه های هندو و بودایی و فلسفه شرقی است و هر یک از چهار گوشه ی این برج با اقلامی از باورها و افسانه های تایلندی، کامبوجی، هند و چینی مزین گردیده است. یکی از مفاهیم پشت سرگذشت این برج بود که تمدن بشری از حقایق مذهبی و فلسفی و هنر گرفته شد. هنر چوبی برای بیان عقاید فلسفه شرقی و اعتقادات بودایی و هندو استفاده شده است . تعدادی حکاکی صحنه هایی از حماسه های باستانی هند مهابخاتا و رامایانا را نشان می دهند.
بازدید از جایگاه مقدس حقیقت باعث می شود که شما یک سفر به یاد ماندنی با خاطرات و عکس های زیاد در یکی از دیدنی های پربازدید پاتایا خواهید داشت. این مکان مقدس در نزدیکی شهر پاتایا نیست و با پیاده نمیتوانید به آنجا برسید بلکه برای رسیدن به آنجا، باید یک تاکسی بگیرید. شما می توانید از راننده بخواهید که برای شما صبر کند و شما را مجدد به هتل تان بازگرداند.  ساعت کاری در این مجموعه روزانه از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر میباشد البته ناگفته نماند که زمان های اجرای نمایش ساعت 11.30 و در زمان بعد از ظهر رقص های سنتی تایلندی و نمایش های هنرهای رزمی اجرا میشود، ما پیشنهاد میکنیم که این برنامه ها را از دست ندهید.
جهت اطلاه از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               02188851080

 


 

۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون سامویی + عکس + فیلم

پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون سامویی
پارک ملی دریایی آنگتون یک جزیره ی بی نظیر از 42 جزیره در خلیج تایلند میباشد. این پارک آبی با کوه های سنگ آهک، جنگل های ضخیم، سواحل سفید شنی، آبشارها و دریاچه های پنهانی محاصره شده است. پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون در نزدیکی شهر سامویی بوده واقع شده است. این پارک جزء منطقه حفاظت شده بوده و مساحت آن بیش از 100 کیلومتر مربع از زمین و دریا میباشد، این پارک ملی از انواع حیوانات وحشی و موجودات دریایی عجیب و غریب غنی است. پارک ملی دریایی آنگتون ، در سال 1980 تأسیس شد، مساحتی بیش از 80 درصد از کل مجمع الجزایر سامویی را پوشش می دهد.  وضعیت پارک ملی آن اطمینان را داده است که هیچ ساخت و ساز در آنجا انجام نشود و تنها لیدرهای دارای مجوز همراه با گروهشان مجاز هستند و اجازه ورود به پارک را دارند.
پارک آبی مجمع الجزایر آنگتون سامویی مرکز تفریحی و توریستی محسوب میگردد و انواع فعالیت های قایقرانی و غواصی انجام میشود و تبدیل به یک فضای دنج و آرامش بخش شده است. پارک آنگتون دارای مناظر باورنکردنی و دیدنی بسیار زیادی نسبت به سراسر کشور تایلند دارد. برخی از صخره های شیب آهکی تا 400 متر افزایش یافته و با توجه به قرن های فرسایش، صخره ها به شکل شگفت آوری تبدیل شده اند. کل پارک دارای چهار نوع متمایزی از جنگل است که همه آنها با حیات وحش های گوناگون پر هستند، برخی از موجوداتی که در اینجا دیده می شوند. میمون های دم باریک، قورباغه های صخره ای، عقاب های سفید دریایی، لاک پشت های دریایی، ایگواناها و پایتون ها برخی از گونه های جانوری در جنگل های پارک آنگتون میباشند. به شما پیشنهاد میکنیم که در این جزیره دوربین عکاسی تان همیشه آماده باشد چون شما با کمی قدم زدن در پارک وقتی از کناره های دریا عبور میکنید حتما متوجه حرکت ماهی های رنگارنگ، درون آب سبز و نیلگون خواهید شد.
برای رسیدن به پارک آنگتون شما باید از قایق های سریع السیر یا کندرو استفاده کنید. اما سعی کنید قایق های با سرعت را ترجیح دهید زیرا آنها امن تر، سریع تر و راحت تر از قایق های آهنی کند رو هستند و معمولا بعد از 45 دقیقه به پارک میرسید اما دیگر قایق ها 2 الی 3 ساعت در مسیر خواهید بود و همچنین توجه داشته باشید که قایق های آهنی نمیتواند در آب های کم عمق توقف کند.
بیشتر بازدیدکنندگان تور تایلند در این پارک فقط ک روز اقامت دارند یعنی از صبح که می آیند تا عصر بعد از کلی تفریح و بازی به سمت شهر سامویی بر میگردند اما کسانی که به دنبال سکوت و آرامش میگردند در اقامت گاه های اطراف پارک مستقر میشوند و تمام طول شب را به تماشای زیبایی پارک نظاره گر میشوند. خانه های ییلاقی و چادرهای کمپینگ در سطح پارک برای اجاره وجود دارد و همچنین در آنجا رستوران های ساده ای هم نیز وجود دارد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                    02188851080

 

۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری