هتل ل دی تل بانکوک
این هتل زیبا در مرکز منطقه ی سیلوم و ساتورن واقع شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و پردشگرانی می باشد که به دنبال خرید هستن، زیرا می توانند با 15 دقیقه رانندگی به مرکز خرید گیسورن بانکوک و 13 دقیقه رانندگی به بزرگترین مرکز خرید بانکوک، مرکز خرید MBK دست یابند. از دیگر دسترسی های این هتل 5 ستاره مرکز کنوانسیون ملی ملکه Sirikit می باشد که با 13 دقیقه رانندگی به آنجا می رسید. هتل ل دی تل تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی حدود 31 کیلومتر فاصله دارد.
هتل ل دی تل بانکوک بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی دقیق در تمام بخش های آن به کار رفته است. این هتل دارای اتاق هایی است که تمام آنها مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران و کافه های بین المللی و با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار اندک هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای سالن باشگاه بدنسازی است زیرا یک هتلی با موقعیت اداری و کنفرانسی است. سالن اجتماعات هتل ل دی تل بانکوک به گونه ای است که برای مهمانان کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری انواع نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
برای رزرو هتل ل دی تل بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.    02188851080