معرفی مکانهای گردشگری

۳۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

هتل باروت کمر آنتالیا


هتل باروت کمر آنتالیا
هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، محل هتل باروت کمر آنتالیا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و از مرکز شهر 10 دقیقه فاصله دارد. برای رسیدن به هتل باروت کمر از فرودگاه باید 60 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل باروت کمر آنتالیا میتوانند از بین اتاق های روبه دریا ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل باروت کمر آنتالیا یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در هتل باروت کمر آنتالیا بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای بسته و فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل باروت کمر آنتالیا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . در این هتل مکانی آرام و دنج به عنوان کافی شاپ وجود دارد که برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل باروت کمر آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل باروت کمر آنتالیا  دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل و به خصوص اتاق های هتل باروت کمر آنتالیا در دسترس میباشد.
هتل باروت کمر آنتالیا دارای باغ ، زمین فوتبال ، میز تنیس، میز بیلیارد و زمین گلف بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.       02188851080
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل ورتی کالر سامویی

هتل ورتی کالر سامویی
هتلی زیبا و 3 ستاره می باشد، موقعیت هتل ورتی کالر سامویی به گونه ای است که دسترسی راحتی به بزرگترین جاذبه های شهر را دارد.این هتل با ساحل فاصله ی بسیار کمی دارد و با 6 دقیقه پیاده روی به ساحل می رسید. برای رسیدن به هتل ورتی کالر سامویی از فرودگاه باید  15 دقیقه رانندگی کرد.  
مهمانان هتل ورتی کالر سامویی میتوانند از بین اتاق های رو به ساحل، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل ورتی کالر یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
اتاق های هتل ورتی کالر سامویی بالکن های رنگی دارد که از نام هتل نشات گرفته است، میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و طبیعت حیاط لذت ببرید.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آن شما میتوانید از خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 3 ستاره اتاق بازی مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل ورتی کالر سامویی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل هم مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل ورتی کالر سامویی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل اتاق مخصوص سیگار وجود دارد که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند.
البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل ورتی کالر سامویی در دسترس میباشد.
هتل ورتی کالر سامویی دارای باغ و زمین گلف بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.       02188851080

۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل بانیان تری بانکوک

هتل بانیان تری بانکوک
هتل بانیان تری بانکوک، هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، محل هتل بانیان تری به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد این هتل در قلب منطقه کسب و کار شهر و بخش سفارتخانه ها قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل بانیان تری بانکوک از فرودگاه باید 22 کیلومتر فاصله را طی کرد.  
مهمانان هتل بانیان تری بانکوک میتوانند از بین اتاق های رو به شهر و رودخانه که منظره ی بی نظیری دارند، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 5 ستاره کف پوش های چوبی و پنجره های بزرگی داشته و همه ی اتاق ها مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل بانیان تری بانکوک  یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید و همچنین گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکسی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و از شیرآلات زیبایی برخوردار هستند در ضمن برای نظافت اتاق کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز محوطه بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ تایلندی ، اتاق بخار، سونا و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره برای سرگرمی و بازی کودکان اتاق بازی در نظر گرفته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا به بازی و تفریح مشغول شوند.
هتل بانیان تری بانکوک  دارای 7 رستوران لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی ، تایلندی و عربی تهیه و سرو میشود . در قسمت انتهایی هتل در بخش پشت بام یک رستوران و کافی شاپ شیکی ساخته شده است تا مهمانان به هنگام میل غذا از زیبایی شب های بانکوک لذت ببرند.
هتل بانیان تری بانکوک به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. در این هتل برای رفع نیاز بانوان سالن زیبایی ساخته شده است و در آنجا تمام امکانات آرایشی و زیبایی موجود می باشد.  
هتل بانیان تری بانکوک  دارای سالن کنفرانس مجهزی می باشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی در آنجا قابل اجرا می باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان با سرعت بالا در تمام بخش های هتل بانیان تری بانکوک  به خصوص اتاق های هتل در دسترس خواهد بود.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.   02188851080
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل ویند آف لارا آنتالیا


هتل ویند آف لارا آنتالیا
هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، محل هتل ویند آف لارا آنتالیا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در منطقه ی لارا شهر آنتالا قرار دارد. برای رسیدن به هتل ویند آف لارا از فرودگاه آنتالیا باید 14 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل ویند آف لارا آنتالیا میتوانند از بین اتاق های رو به ساحل و دریا، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل ویند آف لارا آنتالیا یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در هتل ویند آف لارا آنتالیا بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
هتل ویند آف لارا دارای یک استخر در فضای باز موحوطه ی هتل بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان می باشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، سونا ، جکوزی و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری برای بازی و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل ویند آف لارا آنتالیا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . این هتل 5 ستاره مکان شیک و آرامی به عنوان کافی شاپ در نظر گرفته است که مکانی خوبی برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ می باشد.
هتل ویند آف لارا آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. یکی دیگر از امکانات رفاهی هتل ویند آف ، سالن آرایش با امکانات آرایشی و پیرایشی است که از طرف خانم ها بسیار استقبال گردیده است.
هتل ویند آف لارا آنتالیا  دارای سالن کنفرانس مجهزی می باشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل ویند آف لارا آنتالیا در دسترس میباشد.
هتل ویند آف لارا آنتالیا دارای باغ ، زمین فوتبال و میز بیلیارد بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.     02188851080
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل رد پلانت پوکت


هتل رد پلانت پوکت
هتلی زیبا و 3 ستاره ای است و فقط 5 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. محل هتل رد پلانت به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر و مراکز خرید را دارد.
مهمانان هتل رد پلانت پوکت میتوانند از بین همه ی اتاق ها ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل رد پلانت پوکت یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل رد پلانت پوکت در دسترس میباشد.
در هتل رد پلانت پوکت بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
هتل رد پلانت پوکت دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای مختلف تایلندی تهیه و سرو میشود . در این هتل کافی شاپ زیبایی داشته که مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080

۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل آماتا پوکت

هتل آماتا پوکت
هتلی زیبا و 3 ستاره که در اطراف ساحل می باشد . این هتل در فاصله ی 40 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است.  محل هتل آماتا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد.
مهمانان هتل آماتا پوکت میتوانند از بین همه ی اتاق ها ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل آماتا پوکت یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از امکانات امنیتی اسن که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
اتاق های هتل آماتا پوکت همه دارای بالکن بوده که رو به استخر می باشد. این هتل دارای  یک استخر در فضای حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ تایلندی و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 3  ستاره استخر کودکان داشته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل آماتا پوکت دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیک تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . هتل آماتا پوکت  به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند.
سالن کنفرانس مجهزی در هتل آماتا پوکت میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل آماتا پوکت در دسترس میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل اورکا رویال استانبول


هتل اورکا رویال استانبول
هتلی زیبا و 4 ستاره است، محل هتل اورکا رویال به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. این هتل در نزدیکی ایستگاه راه آهن و تراموی استانبول می باشد، شما از این هتل 4 ستاره تا پارک گولان 100 متر فاصله خواهید داشت. هتل اورکا رویال استانبول در فاصله ی 14 کیلومتری فرودگاه قرار دارد.  
مهمانان هتل اورکا رویال استانبول میتوانند از بین تمام اتاق های مجلل ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی مدرن با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل اورکا رویال استانبول یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در هتل اورکا رویال بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای بسته و فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 4 ستاره اتاق بازی کودکان داشته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل اورکا رویال استانبول دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود . در قسمت پشت بام هتل اورکا رویال کافی شاپ بزرگی ساخته شده است و بهترین مکان برای استراحت می باشد.
هتل اورکا رویال به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
سالن کنفرانس مجهزی در هتل اورکا رویال استانبول میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل اورکا رویال استانبول در دسترس میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.      02188851080
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل شروود کلاب آنتالیا


هتل شروود کلاب آنتالیا
هتلی زیبا و 5 ستاره ای است که در فاصله ی نزدیکی از سطح شهر بوده و در دل جنگل های کمر قرار گرفته است. هتل شروود کلاب 45 کیلومتر با فرودگاه شهر آنتالیا فاصله دارد و برای رفاه بیشتر مسافران ترانسفر فرودگاهی قرار داده است.
مهمانان هتل شروود کلاب آنتالیا میتوانند از بین اتاق های لوکس و استاندارد، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
در هر یک از اتاق های هتل شروود کلاب آنتالیا یک یخچال، چای ساز و قهوه ساز قرار داده شده که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از امکانات امنیتی هر اتاقی  می باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل شروود کلاب ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. ساحل اختصاصی یکی دیگر از امکانات این هتل بوده که شما میتوانید برای استراحت و آفتاب گیری به آنجا رفته و ساعت ها لذت ببرید.    
هتل شروود کلاب یک استخر و پارک آبی بزرگی دارد که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. ساعت ها تفریح و بازی در آب را در هتل شروود کلاب آنتالیا تجربه کنید. در کنار همه ی این تفریحات شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی هتل بهره ببرید. در این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخر آبی زیبایی برای کودکان ساخته شده است تا برنامه های شادی را برای آنها فراهم کرده باشد.
هتل شروود کلاب آنتالیا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود ، جدایی از رستوران، کافی شاپ هتل شروود کلاب مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ در کنار عزیزانتان می باشد.
هتل شروود کلاب آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
سالن کنفرانس مجهزی در هتل شروود کلاب آنتالیا میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی اجرا میشود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل شروود کلاب آنتالیا در دسترس میباشد.
هتل شروود کلاب آنتالیا دارای باغ ، زمین فوتبال و تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.             02188851080
۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

هتل باسایا بیچ پاتایا


 

هتلی زیبا و 5 ستاره ای است که در فاصله ی 31 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است و با 1 ساعت و 30 دقیقه رانندگی به این هتل خواهید رسید.  محل قرارگیری هتل باسایا بیچ به گونه ای است که دسترسی خوبی به دریا و سواحل پاتایا دارد.

مهمانان هتل باسایا بیچ پاتایا میتوانند از بین 118 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. به همین دلیل در داخل اتاق ها کشیدن سیگار ممنوع می باشد.

هرکدام از اتاق های هتل باسایا بیچ تلویزیون، سشوار و میز تحریر داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق یکی دیگر از امکانات امنیتی هر اتاقی می باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز نظافت اتاق ها را انجام میدهند.

این هتل دارای 25 متر استخر در حیات بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ایلندی، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 3 ستاره اتاق بازی کودکان داشته و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.

هتل باسایا بیچ پاتایا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل باسایا بیچ پاتایا مکانی آرام برای استراحت و میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.

سالن کنفرانس مجهزی در هتل باسایا بیچ پاتایا افتتاح شده است که محل برگزاری انواع جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی می باشد. نکته ی پایانی از امکانات و خدمات هتل باسایا بیچ پاتایا اینترنت وای فای است که به طور رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد.

هتل باسایا بیچ پاتایا دارای باغ ، میز تنیس و بدمینتون بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.     02188851080

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری

سوغات تایلند و در تور تایلند چیست ؟

سوغات تایلند و در تور تایلند چیست ؟

بازار های خیابانی در تور تایلند، بازار آخر هفته و بازارهای شناور معروف زیادی در تایلند وجود دارد که باگذر از آنها به راحتی میتوانید سوغات تایلند وخرید های متنوعی داشته باشید. در تایلند محصولات قابل توجه و زیبایی که در جای دیگر پیدا نخواهید کرد، را میابید، اما از مهمترین سوغاتی های تایلند ابریشم تایلندی، مجسمه های بودا و فیل، جواهرات تایلندی، سس تایلندی و ادویه جات و ترشی جات، ابزار ماساژ و کاسه های مدیتیشن هستند.همه اینها در تو تایلند دست یافتنی است.

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
تور گردشگری