هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک
این هتل خیره کننده که به زیبایی طراحی شده است، امکانات تجاری عالی و محل اقامت با منظره های پانورامیک ارائه می دهد. هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک دارای اتاق های بسیار بزرگ و شیک با پنجره های بزرگ که چشم انداز زیبایی از منطقه ی Sukhumvit 2  را به چشمان شما هدیه میدهند.
 امکانات مدرن از جمله صندلی های ارگونومیک، حمام سنگ مرمر، تلویزیون های صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای و دسترسی به اینترنت وای فای با سرعت بالا دارد. امکانات تفریحی شامل یک سالن ورزشی مجهز و استخر شنا است و همچنین میتوانید از امکانات سالن ماساژ و نوشیدنی های لذیذ در استراحت گاه های کنار استخر روباز لذت ببرید . لازم به ذکر است که بدانید در این هتل یک سالن زیبایی و سالن سیگار تعبیه شده است که بر رفاه حال مهمانان افزوده است.
شما با شرکت در تور تایلند و اقامت در هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک می توانید از طریق ترانسفر به فرودگاه بروید که در نزدیکی هتل است و تنها 22 کیلومتر از فرودگاه سوارنابومی بانوکوک فاصله دارد. این هتل در منطقه تجاری خوبی واقع شده است و دسترسی نسبتا خوبی به دیگر نقاط شهر را دارد، اگر برای خرید به این شهر سفر میکنید هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک انتخاب خوبی خواهد بود زیرا با کمتر از 2 کیلومتر به بسیاری از مراکز خرید برتر شهر بانکوک مانند مرکز خرید ام بی کی بانکوک، مرکز خرید سیام پاراگون و مرکز خرید سنترال ورلد بانکوک دسترسی خواهید داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور تایلند و رزرو هتل جی دبلیو ماریوت بانکوک با ما تماس بگیرید.         02188851080