هتل پرا رز استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل پرا رز به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید با 5 دقیقه پیاده روی به خیابان استقلال برسید و به مراکز خرید معروف شهر بروید و لذت خرید را تجربه کنید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید و در تور ترکیه شرکت میکنید توجه داشته باشید که این هتل تغییر نام داده و نام فعلی آن هتل رز بای مولتون استانبول میباشد. شما با اقامت در این هتل 21 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارید و به راحتی میتوانید از خدمات سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.
این هتل زیبای 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل پرا رز استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک کتابخانه ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار و سالن ماساژ رو به رو خواهید شد شما مهمانان هتل پرا رز میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات رفاهی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.  02188851080