تور کوشی آداسی

تور کوشی آداسی یکی از تورهای بسیار پرطرفدار در ایران می باشد که در سال های اخیر به طرفداران آن افزوده شده است، اگر قصد رفتن به تور کوشی آداسی را دارید بهتر است با برخی از ویژگی های بسیار مهم این شهر آشنا شوید تا در تور کوشی آداسی بتوانید از تمامی تفریحات ممکن استفاده کنید. در این مطلب ابتدا به معرفی شهر کوشی آداسی در ترکیه می پردازیم، بعد از آن کمی درباره آب و هوای این شهر توضیح خواهیم داد، در مرحله بعدی با اطلاعات پرواز این کشور آشنا می شویم و بعد از آن نیز به معرفی جاذبه های گردشگری کوشی آداسی و مراکز خرید کوشی آداسی می پردازیم تا اطلاعات کاملی را از تور کوشی آداسی و این شهر بدست بیاورید.

شهر کوشی آداسی

برای صحبت درباره تور کوشی آداسی بهتر است ابتدا با خود این شهر آشنا شویم. شهر کوشی آداسی شهری است واقع در استان آیدین در کشور ترکیه، این شهر در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده است و یکی از شهرهای فوق العاده زیبا و دیدنی کشور ترکیه به شمار می آید. شهر کوشی آداسی در مرکز تمامی جاذبه های گردشگری کشور ترکیه قرار گرفته است و شما می توانید از این شهر به راحتی به تمام شهرهای دیدنی و جاذبه های گردشگری ترکیه بروید. بی شک بندر کوشی آداسی نقش بسیار زیادی در جذب گردشگران از سر تا سر دنیا به این شهر داشته است. شهر کوشی آداسی از گذشته مورد هجوم بسیاری از اقوام از جمله یونانیان قرار گرفته است که مهم ترین آن ها در سال 1919 اتفاق افتاده است در طی یک جنگ خونین این شهر به کشور ترکیه واگذار شد.

تور کوشی آداسی

مردم و فرهنگ شهر کوشی آداسی

شهر کوشی آداسی شهری چند فرهنگی می باشد، زبان مردم این شهر همانند بسیاری از مناطق ترکیه ،ترکی می باشد و در میان آنان هم مسلمان می بینید و هم مسیحی. مردم شهر کوشی آداسی مردمی از ملیت های مختلف هستند که همین موضوع باعث شده است تا توریست هایی که به تور کوشی آداسی می روند علاقه داشته باشند که با مردم این شهر ارتباط برقرار کنند. در گوشه و کنار این شهر می توانید فرهنگ های متفاوتی را از قبیل فرهنگ اسلامی، فرهنگ مسیحی، فرهنگ بیزانسی و … مشاهده کنید و در تور کوشی آداسی با این فرهنگ ها آشنا شوید.

تور کوشی آداسی

آب و هوای کوشی آداسی

بی شک برای رفتن به تور کوشی آداسی آشنایی با آب و هوای این شهر می تواند برای شما بسیار مفید باشد. کوشی آداسی شهری با آب و هوای مدیترانه ای می باشد، این شهر دارای تابستان های بسیار گرم  و زمستان های معتدل است، یکی از نکات جالبی که درباره آب و هوای شهر کوشی آداسی وجود دارد این است که در این شهر از 365 روز، تقریبا در بیشتر از 300 روز سال می توانید آب و هوایی آفتابی را مشاهده کنید. سواحل کوشی آداسی در فصل های گرم محل بسیار مناسبی برای گردش و استراحت می باشند و شما نیز اگر قصد دارید که در فصل های گرم به تور کوشی آداسی بروید می توانید از این سواحل دیدن کنید و لحظاتی را به استراحت در آن بگذرانید.

تور کوشی آداسی

بهترین زمان سفر به کوشی آداسی

یکی از مهم ترین سوالاتی که در زمینه سفر به کوشی آداسی و تور کوشی آداسی پرسیده می شود این است که بهترین زمان سفر به کوشی آداسی چه زمانی است؟ برای پاسخ به این سوال باید بدانید که آب و هوای این شهر از 15 خرداد تا 15 شهریور بسیار معتدل می باشد و بسیاری از توریست هایی که به تور کوشی آداسی می روند در این چند ماه به این شهر سفر می کنند. تابستان های شهر کوشی آداسی بسیار طولانی است و از اردیبهشت تا آبان ماه را در بر می گیرد، اما ماه های خرداد، تیر و مرداد آب و هوای این شهر تا حدود زیادی معتدل می شود و این شهر را تبدیل به یک مقصد مناسب برای سفر می کند.

تور کوشی آداسی

اطلاعات پرواز کوشی آداسی

برای رفتن به تور کوشی آداسی باید با پروازهایی که به این شهر انجام می شود نیز آشنا شوید. شهر کوشی آداسی دارای فرودگاه نمی باشد، نزدیک ترین فرودگاه به شهر کوشی آداسی که معمولا گردشگران و توریست هایی که به تور کوشی آداسی می روند از این فرودگاه استفاده می کنند، فرودگاه ازمیر می باشد. از ایران پروازهایی به مقصد ازمیر صورت می گیرد که در ادامه به بررسی تاریخ و زمان این پروازها می پردازیم. هفته ای دو پرواز از تهران و از فرودگاه امام خمینی( ره) به مقصد ازمیر صورت می گیرد که تاریخ آن ها روز جمعه هر هفته و در ساعت های 00:05 و 09:30 می باشد، این پروازها معمولا 3 ساعت و 10 دقیقه به طول می انجامد. پروازهای برگشت نیز از فرودگاه ازمیر به مقصد تهران انجام می گیرد که تاریخ این پروازها جمعه هر هفته در ساعت های 02:30 و 12:00 می باشد که این پروازها نیز معمولا 3 ساعت و 10 دقیقه به طول می انجامند.

تور کوشی آداسی

فرودگاه ازمیر

همان طور که گفته شد شهر کوشی آداسی دارای فرودگاه نمی باشد و نزدیک ترین فرودگاه به این شهر که معمولا مسافرانی که به تور کوشی آداسی می روند از این فرودگاه استفاده می کنند فرودگاه ازمیر می باشد. نام اصلی فرودگاه ازمیر فرودگاه بین المللی عدنان مندرس می باشد، این فرودگاه در سال 1987 ساخته شده است که به منظور یادبود از نخست وزیر سابق کشور ترکیه نام آن را عدنان مندرس نهاده اند. این فرودگاه با این که سومین فرودگاه مهم در شهر ترکیه می باشد ولی با این حال سالانه نزدیک به 10 میلیون مسافر از طریق این فرودگاه به مقاصد داخلی و خارجی پرواز می کنند. البته بیشتر پروازهای این فرودگاه پروازهای داخلی می باشد ولی با این حال بازهم نزدیک به 2 میلیون نفر سالانه از این فرودگاه برای پروازهای خارجی استفاده می کنند. فرودگاه ازمیر دارای دو پایانه می باشد از یکی از آن ها برای پروازهای داخلی استفاده می شود و از دیگری برای پروازهای خارجی. این فرودگاه همچنین دارای امکانات بسیار زیاد دیگری از قبیل سالن غذاخوری و رستوران، سالن همایش و …. نیز می باشد.

تور کوشی آداسی

جاذبه های گردشگری کوشی آداسی

بی شک یکی از جاذبه های گردشگری کوشی آداسی که در تور کوشی آداسی نباید به هیچ وجه بازدید از آن را فراموش کنید جزیره کبوتر می باشد، این جزیره با فاصله اندکی از بندر کوشی آداسی واقع شده است و سالانه مسافران بسیار زیادی از آن دیدن می کنند. منطقه بندری کوشی آداسی یکی دیگر از مکان هایی است که حتما در تور کوشی آداسی باید از آن دیدن کنید، این منطقه دارای خانه های چوبی بسیار زیادی می باشد که در قرن 19 میلادی ساخته شده اند و هنوز هم سرپا هستند.

تور کوشی آداسی

دیگر جاذبه های گردشگری کوشی آداسی

یکی از جاذبه هایی که در تور گردشگری می توانید از آن دیدن کنید ساحل بانوان می باشد، این ساحل دو کیلومتر با کوشی آداسی فاصله دارد و بی شک یکی از زیباترین مناطق این شهر است، اگر به تور کوشی آداسی رفته اید حتما از این مکان دیدن کنید، شما در این ساحل می توانید به ورزش های آبی بپردازید و از حضور در این مکان لذت ببرید. شهر پریه نه، شهری فوق العاده زیبا با مناطق کوهستانی می باشد که در نزدیکی شهر کوشی آداسی واقع شده است و در واقع از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می آید، اگر به تور کوشی آداسی رفتید و از این مکان دیدن کردید حتما از معبد آتنا که درون این شهر واقع شده است نیز دیدن کنید.

تور کوشی آداسی

جاذبه های گردشگری  معروف کوشی آداسی

در تور کوشی آداسی می توانید از شهر میلتوس نیز بازدید کنید، این شهر فوق العاده زیبا می باشد، با این که این شهر همانند شهر پریه نه شهری تاریخی است اما به قدری تمیز و مرتب است که اصلا فکرش را هم نمی کنید که مربوط به دوران هلنیستی باشد، بر روی دیوارهای این شهر می توانید نقش و نگارهای بسیار زیبایی را مشاهده کنید. آخرین و تقریبا محبوب ترین جاذبه گردشگری کوشی آداسی که در تور کوشی آداسی حتما باید از آن دیدن کنید بنای تاریخی و همین طور مذهبی دیدیما می باشد، این مکان از لحاظ مذهبی و تاریخی در رتبه دوم در دنیا قرار دارد، در این بنا می توانید ستون های بلند معبد آپولو را مشاهده کنید که هنوز هم پابرجا هستند.

تور کوشی آداسی

معرفی مراکز خرید کوشی آداسی( بازار بزرگ)

بازار بزرگ کوشی آداسی یکی از مراکز خرید بزرگ این شهر است که در تور کوشی آداسی می توانید از آن دیدن کنید، این بازار دارای مغازه ها و فروشگاه های بسیار زیادی می باشد که تقریبا تمامی اجناس در آن به فروش می رسند. اگر به تور کوشی آداسی رفته اید و به دنبال مکانی برای خرید می گردید این بازار می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد، در این بازار می توانید انواع جواهرات، چرم، بدلیجات و البسه را مشاهده کرده و خریداری کنید. یکی از ویژگی های بسیار خوب این بازار این است که در فاصله بسیار نزدیکی از بندر کوشی آداسی واقع شده است و شما  می توانید به راحتی رفت و آمد کنید.

تور کوشی آداسی

بازار سلوک محلی مناسب برای خرید در تور کوشی آداسی

اگر دوست دارید از تور کوشی آداسی برای نزدیکان خود یادگاری خریداری کنید می توانید از این بازار دیدن کنید، بازار سلوک در میان توریستان و مسافرانی که به تور کوشی آداسی رفته اند بسیار معروف و محبوب می باشد و در آن می توانید انواع لباس ها، سوغاتی های مختلف و کمربند و ساعت را بیابید، البته در این بازار اجناس اصل نیز به فروش می رسند که برای خرید آن ها باید هزینه بیشتری کنید.