تور سائوپائولو

سائوپائولو یکی از شهر های برزیل است که هر ساله توریست و گردشگر بسیاری را پذیرا می باشد. شاید شما هم قصد داشته باشید از تور سائوپائولو استفاده کنید و به این شهر بزرگ در آمریکای جنوبی (آمریکای لاتین) سفر کنید.قیمت تور توریستی سائوپائولو متغیر بوده و به عواملی هم چون تغییرات آب و هوا و زمان سفر، نوع هتلی که قصد دارید در آن اقامت داشته باشید و خدماتی که می خواهید دریافت کنید، بستگی دارد. اگر زمان سفرتان را به زمانی که گردشگران زیادی تور سائوپائولو را رزرو می کنند موکول کنید، در این حالت قیمت تور توریستی سائوپائولو به مقدار زیادی افزایش می یابد. حتی هزینه های اقامت در داخل شهر و هزینه های جانبی تان نیز بالا خواهد رفت. پس در انتخاب زمان سفر و نوع خدماتی که می خواهید دریافت کنید، دقت داشته باشید، تا هزینه هایتان کاهش یابند. برای این کار و پیش از سفر پیشنهاد می کنیم مقاله ی پیش رو را مطالعه کنید تا کمی بیش تر با شهر سائوپائولو و جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید.

راهنمای سفر به شهر سائوپائولو

سائوپائولو یکی از شهر های کشور برزیل و بزرگ ترین شهر آن می باشد. نام محلی این شهر سامپا است و مردم بومی در گفت و گوهای محاوره ای خود آن را سامپا خطاب می کنند. سائوپائولو در چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده است و این پیشرفت بیشتر به واسطه رونق تولید قهوه در این ایالت بوده است. سائوپائولو هم اکنون به عنوان ثروتمند ترین شهر نیم کره ی جنوبی آمریکای لاتین و هفتمین شهر بزرگ دنیا شناخته می شود. این شهر مانند دیگر شهر های برزیل از جاذبه های گردشگری و توریستی بسیاری برخوردار است و شما می توانید در تور تفریحی سائوپائولو از زیبایی ها و مراکز تفریحی و توریستی آن دیدن کنید.

راهنمای سفر به شهر سائوپائولو

جمعیت و موقعیت سائوپائولو

سائوپائولو در حال حاضر در جنوب شرقی برزیل قرار دارد. این شهر از سمت شرق با اقیانوس اطلس مرز آبی دارد. دیگر همسایه های سائوپائولو، شهر های Parana، Minas Gerais، Mato Grosso du sul می باشند. جمعیت شهر سائوپائولو بسیار زیاد است و خود شهر چیزی در حدود 11960000 نفر می باشد. جمعیت سائوپائولو به همراه جمعیت مردم اطراف و حومه شهر در حدود 21000000 نفر است و به عنوان یکی از پر جمعیت ترین شهر های جهان نیز معرفی شده است. این شهر از موقعیت اقتصادی و سیاسی بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد و همان طور که گفتیم ثروتمند ترین کشور بخش جنوبی آمریکای لاتین می باشد.

زبان و فرهنگ مردم سائوپائولو

اکثر مردم برزیل و سائوپائولو به زبان پرتغالی سخن می گویند. البته زبان پرتغالی را با گویش محلی و بومی برزیل تلفیق کرده و صحبت می کنند. پس از این که بسیاری از اعراب به این کشور مهاجرت کردند، زبان عربی نیز جزء زبان های اقلیت مردم به حساب می آید. اکثریت مردم سائوپائولو مسیحی کاتولیک می باشند. برزیل و سائوپائولو شامل نژادهای سرخ پوست آمریکای جنوبی، مهاجران و استعمار گران پرتغالی و سیاه پوست ها و دیگر اقوام مهاجر می باشد.‌ در سائوپائولو فرهنگ ها و آداب و رسوم و اعتقادات متنوعی یافت می شود. برای مثال برزیلی ها مردمانی بسیار شاد هستند و به موسیقی و رقص بسیار اهمیت می دهند. شما در تورهای سائوپائولو این موضوع را از نزدیک لمس خواهید کرد. همچنین مردم سائوپائولو به خوردن قهوه که مهم ترین محصول کشاورزیشان است عادت دارند. یکی دیگر از اعتقادات مردم سائوپائولو و برزیل این است که، چه بخوریم چندان اهمیت ندارد، بلکه اینکه چگونه بخوریم، مهم تر می باشد. علاوه بر این مردم برزیل به ورزش کردن بسیار اهمیت می دهند. احتمالاً با قدرت ورزش برزیل در انواع رشته های ورزشی آشنا هستید.

وضعیت آب و هوای سائوپائولو

سائوپائولو در جنوب شرقی برزیل قرار دارد و آب و هوا در این شهر کمی متنوع است. تابستان های سائوپائولو معمولاً از ماه ژانویه شروع شده و تا مارس ادامه پیدا می کند. در تابستان امکان ریزش باران و ایجاد سیلاب وجود دارد. فصل زمستان نیز از ماه های ژوئن شروع شده و تا سپتامبر ادامه پیدا می کند. معمولاً ریزش برف در این ناحیه کم تر دیده می شود و بیشتر شاهد بارش باران و تند بادها خواهید بود. در نواحی ساحلی اقیانوس اطلس آب و هوا استوایی بوده و کمی متفاوت با سایر نقاط خواهد بود. در تور برزیل و سائوپائولو اکثراً باید شاهد ریزش باران باشید اما در ماه های ژوئن و جولای به این شکل نیست و هوا رطوبت چندانی ندارد. اگر از تور سائوپائولو استفاده کنید، می توانید بیش تر با آب و هوای آن آشنا شوید.

بهترین زمان سفر با تور سائوپائولو

اما بهترین فصل ها برای خرید تور تفریحی سائوپائولو فصل بهار و پاییز می باشد. فصل بهار از ماه مارس تا مه به طول خواهد انجامید و فصل پاییز از اکتبر تا نوامبر ادامه پیدا خواهد کرد. در این ماه ها معمولاً گردشگران زیادی از تور ارزان قیمت سائوپائولو استفاده نمی کنند و شهر به نسبت خلوت تر بوده و قیمت تور سائوپائولو ارزان می شود. این نکته را فراموش نکنید، ماه ها و فصول در کشوری مانند برزیل که در نیم کره ی جنوبی زمین قرار دارد، کاملاً برعکس کشور ماست که در نیم کره ی شمالی زندگی می کنیم. پس به نکته دقت داشته باشید، تا بتوانید تور سائوپائولو را ارزان تر و مناسب تر خریداری کنید. البته آب و هوا در تمام فصول سال تقریباً مناسب سفر هستند و این گونه نیست که در برخی ماه های سال شما نتوانید آب و هوای سائوپائولو را تحمل کنید.

اطلاعات فرودگاه و پرواز به سائوپائولو

شهر سائوپائولو دارای چندین فرودگاه می باشد و شما برای تور  لوکس سائوپائولو می توانید از هر یک از این فرودگاه ها استفاده کنید. فرودگاه های سائوپائولو شامل فرودگاه کونگونهاس، گوارلهس، کورولوس، ویراکوپوس می باشد.

فرودگاه کونگونهاس

فرودگاه کونگونهاس یکی از فرودگاه های سائوپائولو است که در ارتفاع 802 متری از سطح دریا قرار گرفته است. این فرودگاه کاربرد همگانی داشته و دارای 2 ترمینال می باشد. شما در تور سائوپائولو می توانید از پرواز های این فرودگاه استفاده کنید.

فرودگاه گوارلهس یا گوارولوس

دیگر فرودگاه سائوپائولو، گوارلهس یا گوارولوس می باشد. این فرودگاه بیش ترین تردد مسافر را در سالیان اخیر داشته و دومین فرودگاه بزرگ آمریکای لاتین می باشد.

همان طور که گفتیم فرودگاه های دیگری نیز برای پرواز به سائوپائولو وجود دارند که شما در تور سائوپائولو می توانید از هر کدام از آن ها که تمایل دارید استفاده کنید. البته توجه داشته باشید، برخی از فرودگاه های سائوپائولو تنها پرواز های داخلی انجام می دهند.

معمولاً پرواز های تهران به برزیل به صورت غیر مستقیم انجام می شوند. در ادامه تعدادی از پرواز های غیر مستقیم به برزیل را درج خواهیم کرد.

  • پرواز تهران- سائوپائولو (بریتیش ایرویز بریتانیا) که مدت زمان پرواز تهران به لندن در حدود 5 ساعت و مدت زمان پرواز از لندن به سائوپائولو 13 ساعت می باشد.
  • پرواز تهران- سائوپائولو (کی ال ام هلند) که مدت زمان پرواز تهران به آمستردام در حدود 5 ساعت و پرواز آمستردام به سائوپائولو در حدود 13 ساعت می باشد.
  • پرواز تهران – سائوپائولو (آلیتالیا ایتالیا) که مدت زمان پرواز تهران به رم در حدود 5 ساعت و 15 دقیقه و مدت زمان پرواز رم به سائوپائولو در حدود 13 ساعت می باشد.
  • پرواز تهران – سائوپائولو (ترکیش ایرلاین ترکیه) که مدت زمان پرواز تهران به استانبول 3 ساعت و 35 دقیقه و مدت زمان پرواز استانبول به سائوپائولو در حدود 13 ساعت و 40 دقیقه می باشد.
  • پرواز تهران – سائوپائولو (امارات) که مدت زمان پرواز تهران به دبی در حدود 2 ساعت و مدت زمان پرواز دبی به سائوپائولو در حدود 15 ساعت و 15 دقیقه می باشد.
  • دیگر پرواز های غیر مستقیم از طریق فرودگاه شهر های پاریس، ابوظبی، دوحه و فرانکفورت انجام می شود.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی سائوپائولو

سائوپائولو نیز مانند دیگر شهر های بزرگ جهان قدمت زیادی داشته و دارای جاذبه های گردشگری فراوانی نیز می باشد که در تور سائوپائولو بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد. در این قسمت می خواهیم به معرفی بیش تر جاذبه های گردشگری سائوپائولو بپردازیم. کلیسای جامع سائوپائولو یکی از جاذبه های گردشگری سائوپائولو است که توسط نئوگوتیک ساخته شده و یکی از معماری های بزرگ جهان به شمار می رود. ساختمان اپرا سائوپائولو یکی دیگر از دیدنی های این شهر است که در تور سائوپائولو توصیه می کنیم، حتماً از آن دیدن فرمایید. این بنا در سال 1911 ساخته شده و معماری با شکوهی دارد و یکی از نماد های شهر سائوپائولو به شمار می رود.

خیابان پائولیستا از دیگر نقاط دیدنی سائوپائولو است که مراکز تجاری بزرگی نیز در آن قرار دارد و در قسمت قدیمی شهر ساخته شده است و معمولاً عکس آن را بر روی کارت پستال ها دیده اید. موزه پیناکوتا، برج آلتینو آرانتس، محله قدیمی، محله لیبرداد، بنای یادبود استقلال، صومعه سائو بنتو و محله ویلا المپیا از دیگر دیدنی های شهر سائوپائولو می باشند. شما در تور سائوپائولو می توانید از همه ی این جاذبه های گردشگری دیدن کنید.

در تور سائوپائولو می توانید از تفریحات زیادی استفاده کرده و لذت کامل را ببرید. از آن جایی که سائوپائولو در همسایگی اقیانوس اطلس قرار گرفته، شما می توانید از تفریحات ساحلی و آبی، نظیر کشتی سواری، قایق سوای، جت اسکی و دیگر ورزش های آبی استفاده کنید. معمولاً در سائوپائولو پارک های آبی بسیاری وجود دارند که می توانید از تفریح در آن ها نیز لذت کافی را ببرید. تفریح دیگر می تواند شرکت در کارناوال ها و جشن های مردم برزیل باشد. همان طور که گفتیم مردم برزیل بسیار شاد هستند و اهل جشن گرفتن می باشند و به همین جهت شما هم می توانید در جشن ها و کارناوال های عمومی شان شرکت کنید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی سائوپائولو

بهترین مراکز خرید و بازارها در سائوپائولو

اما در این قسمت از مقاله می خواهیم به جذاب ترین بخش سفر و تور سائوپائولو یعنی خرید کردن بپردازیم و می خواهیم بهترین مراکز خرید سائوپائولو را به شما معرفی کنیم. شما در تور سائوپائولو می توانید خرید های خود را از این مراکز خرید انجام دهید. مراکز خرید سائوپائولو شامل مرکز خرید مورامبی، خیابان مارکو، مرکز خرید لایت، مرکز خرید ایگوآتمی، مرکز خرید اولدورادو می شود. اما اگر به دنبال خرید کیف و کفش و لباس هستید ما مرکز خرید بوربن را به شما معرفی می کنیم که قیمت های بسیار مناسبی نیز دارد و در تور سائوپائولو می توانید از این مرکز خرید دیدن کرده و خرید های شخصی و سوغاتی را از آن جا انجام دهید.

سوغاتی های سائوپائولو

برزیل نیز مانند سایر شهر ها و کشور های جهان سوغاتی های خاص خود را دارد که در تور سائوپائولو حتماً قصد خرید آن ها را پیدا خواهید کرد. یکی از این سوغاتی ها که در تور سائوپائولو می توانید خریداری کنید، ننو بریزیلی است که برای استراحت استفاده می شود و بسیار معروف می باشد. مجسمه ی مسیح نیز بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد و در تور سائوپائولو به عنوان سوغات آن را خریداری می کنند. هر چیزی را فراموش کنیم، بعید است قهوه ی برزیل را فراموش کنیم. برزیل مهد تولید قهوه در جهان است. ظروف سنتی و سنگ های قیمتی نیز از دیگر سوغاتی های این شهر و کشور برزیل محسوب می شوند.

بهترین مراکز خرید و بازارها در سائوپائولو

بهترین رستوران های سائوپائولو

در اینجا می خواهیم به مبحث شیرین غذا و رستوران بپردازیم. همان طور که می دانید غذا یک جزء حذف نشدنی از زندگی است، چه رسد به مسافرت و تور سائوپائولو که باید از تغذیه ی خوبی در سفر برخوردار باشیم. اما قصد داریم به معرفی تعدادی از رستوران های باکیفیت سائوپائولو بپردازیم و لیستی از بهترین رستوران های این شهر را معرفی کنیم که در تور سائوپائولو هم می توانید از غذاهای آن ها استفاده کنید و کیفیت آن ها را ارزیابی کنید. رستوران Mangue، رستوران Coco Bambu Anhembi، رستوران Johnny Rockets، رستوران Via Das Rossas از جمله معروف ترین و با کیفیت ترین رستوران های سائوپائولو هستند که در تور سائوپائولو می توانید طعم دلچسب غذا های این رستوران ها را امتحان کنید.

بهترین هتل ها در تور سائوپائولو

محل اقامت و جای مناسب اولویت اول هر کسی برای سفر و خرید تور برزیل می باشد. پس اجازه دهید تعدادی از بهترین و مناسب ترین هتل های سائوپائولو را به شما معرفی کنیم. هتل بلو تری پریمیوم، هتل تیولی سائوپائولو مفرج، هتل ملیا پائولیستا، هتل گرند هایت سائوپائولو، هتل رنسانس سائوپائولو از جمله معروف ترین و با کیفیت ترین هتل های شهر سائوپائولو هستند که در تور سائوپائولو می توانید آن ها را برای اقامت خود انتخاب کنید.

نکات مهم در مورد تور سائوپائولو

نکته ی مهمی که همواره باید به آن توجه داشته باشیم، وجود یک برنامه ریزی دقیق و مناسب برای خرید تور سائوپائولو و سفر به سائوپائولو می باشد. سعی کنید تمامی جزئیات سفر را روی کاغذ بیاورید و فکر همه چیز را از قبل بکنید. هم چنین سعی کنید، تا می توانید از خرج های اضافه در تور لوکس سائوپائولو پرهیز کنید. شما می توانید در یک هتل 3 یا 4 ستاره هم اقامت آرام و خوشی را در تور سائوپائولو داشته باشید. در خرید تور سائوپائولو نیز توجه لازم را داشته باشید که از مراکز و سایت های معتبر تور آنلاین سائوپائولو را رزرو و خریداری نمایید. نکته ی آخر این که قبل از اقدام به خرید تور های سائوپائولو سعی کنید درباره ی قیمت های آن تحقیق کنید و بهترین و مناسب ترین قیمت را انتخاب کنید تا دچار مشکل نشده و ضرر نکنید.