تعویض کاسه توالت


خدمات تعویض کاسه توالت در تهران | انجام سرویس تعویض کاسه توالت در شمال ، جنوب و مرکز تهران | تیم تعویض کاسه توالت درمحل

تیم تهران دیبا آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی در زمینه تعویض کاسه توالت می باشد. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09128477169

تعویض کاسه توالت

تعویض کاسه توالت ایرانی از تخصص اصلی شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران می باشد.

تعویض کاسه توالت ایرانی باید توسط متخصصان در این زمینه انجام شود.در ادامه دلایل مناسبی را برای شما خواهیم اورد که چرا تعویض کاسه توالت ایرانی به تخصص نیاز دارد.
همانطور که می دانید در اکثر منازل و ساختمان های کشورمان از توالت ایرانی برای دفع فاضلاب استفاده می شود.شاید با شنیدن واژه ی تعویض خیلی ها تصور کنند که تعویض کاسه توالت ایرانی کار بسیار اسانی باشد اما باید به این نکته توجه کرد که کاسه توالت ایرانی بر خلاف کاسه توالت فرنگی تو کار می باشد یعنی در زمان ساخت سرویس بهداشتی باید کاسه توالت کار گذاشته شود و به علت استفاده از سیمان و ملات ،کاسه توالت به کف سرویس بهداشتی می چسبد و امر جدایی ، جابه جا کردن و تعویض کاسه توالت ایرانی را بدون تخریب امری غیر ممکن می کند.

تعویض کاسه توالت

دلایلی که نیاز به تویض کاسه توالت ایرانی است:
۱-شکستگی کاسه توالت ایرانی
۲-جرم و کثیفی پس از چندین سال استفاده
۳-جایگزینی کاسه توالت با کارایی بهتر
۴-نصب سیفون در توالت
۵-تعمیرات توالت

نحوه ی تعویض کاسه توالت ایرانی
برای تعویض کاسه توالت ایرانی ابتدا دور کاسه توالت را توسط ابزار مخصوص به طوری که اسیبی به موازییک های اطراف ان وارد نشود تخریب شود و این کار را تا زمانی که کاسه توالت به راحتی از جای خود کنده شود ادامه دهید.
درصورتی که بخواهید از کاسه توالت فرنگی به جای کاسه توالت ایرانی استفاده کنید می توانید محفظه کاسه توالت را پر کنید و یا ان را برای احتیاط کاملا تخریب نمایید.
سپس کاسه توالت جدید را جای گذاری کنید و اگر لازم به وصل اتصالات لوله ی سیفون بود ان را به طور کامل اب بندی کنید تا از نشت اب به کف توالت جلو گیری شود.
زمانی که از محکم بودن اتصالات اطمینان حاصل کردید با استفاده از مقداری سیمان کناره توالت را در جای خود محکم کنید.
برای پوشش درز بین سرامیک و کاسه توالت حتما از سیمان سفید و پودر سنگ استفاده کنید تا از بروز مشکلاتی همچون نم جلو گیری کنید.

چرا باید برای تعویض کاسه توالت ایرانی با تیم کاری تهران دیبا تماس بگیرید؟
زمانی که شما می خواهید کاسه توالت را تعویض کنید نخاله های حاصل از شکستن و تخریب کاسه توالت قدیمی ممکن است به درون لوله فاضلاب توالت سقوط کنند و اجتماع انها در زانوی لوله فاضلاب توالت در بلند مدت سبب گرفتگی لوله فاضلاب توالت می شود.نیروی فنی باید این نکته را در نظر بگیرد و با احتیاط کامل کاسه توالت را تخریب کند.
برای رفع گرفتگی زمانی که علت گرفتگی نخاله ی ساختمانی است بهترین روش استفاده از دستگاه لوله بازکنی با فنر می باشد.