تور مالدیو

انسان همواره دنبال سفر به مناطق دور از خانه خود بوده و هست. کره زمین نیز آن قدر پهناور و گسترده است، که افراد می توانند به جاهای مختلفی سفر نمایند.

به طور مثال کشور مالدیو یکی از این کشورها می باشد. افراد می توانند با تور توریستی مالدیو سفر شیرینی را به این کشور تجربه نمایند و از مناطق دیدنی آن لذت ببرند. لازم به ذکر است در مالدیو باید به یک سری از نکات توجه ویژه ای داشت و بسیاری از مسائل را مورد توجه قرار داد. ما در این متن سعی داریم تا تور مالدیو را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داده تا نقاط کوری را که در این تور موجود می باشد، برای خوانندگان محترم روشن نماییم. اگر قصد سفر به مالدیو را دارید ما را تا پایان متن همراهی نمایید.

کشور مالدیو

راهنمای سفر به مالدیو

به صراحت می توان، مالدیو را یکی از کوچک ترین کشورهای حال حاضر در قاره آسیا و یا حتی دنیا دانست. این کشور با مساحت 298 کیلومتر مربع جمعیتی بالغ بر 427000 نفر را در خود جای داده است. این کشور کوچک در دریای هند واقع شده است و در واقع یکی از کشورهای جزیره ای می باشد. اما در این کشور کوچک زیبایی های خاصی موجود می باشد، که بسیاری از افراد را برای سفر وسوسه می کند. مالدیو همواره مورد توجه گردشگران بسیاری بوده است. پایتخت این کشور با الهام از نام مالدیو، ماله نامیده شده است، که می توان گفت بزرگ ترین و شلوغ ترین شهر این کشور به حساب می آید. همانطور که گفته شد این کشور به حدی زیباست که تور مالدیو همیشه توسط مسافران درخواست می شود و از اهمیت زیادی برخوردار است. گفتنی است یکی از مهمترین صنعت ها در این کشور صنعت گردشگری محسوب می شود و بر روی این صنعت سرمایه گذاری ویژه ای شده است. به واسطه همین جاذبه های گردشگری مالدیو در ادامه متن بررسی خواهد شد.

راهنمای سفر به مالدیو

فرهنگ مردم کشور مالدیو

کشور مالدیو را می توان یکی از قدیمی ترین کشورها دانست، که به واسطه همین تمدن از فرهنگ بالایی برخوردار می باشد. کشور مالدیو یکی از کشور های مسلمان نشین آسیایی محسوب می شود، که پرستش دیگر ادیان در آن ممنوع است و پیگرد قانونی داد. زبان رسمی مردمان این کشور دیوهی است و در تور مالدیو باید حتما یک تور لیدر با خود به همراه داشته باشید. قومیت هایی مانند سریلانکایی، اعراب و … در آن موجود می باشد. در تمدن و فرهنگ این کشور درباره مسلمان شدن این افراد ردپای یک ایرانی دیده می شود که مردمان این کشور را به دین مبین اسلام دعوت کرده است. مردمان این کشور اکثراً سیاه پوست می باشند و بسیاری از افراد تصور می کنند آن ها در قاره آفریقا می باشند. برای سفر به این کشور باید نکات ویژه ای را در نظر داشت. به طور مثال پول رسمی این کشور روفیه مالدیو می باشد، پیش شماره مالدیو 96+ است. این کشور به دلیل جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد همواره مورد توجه بوده است.

فرهنگ مردم کشور مالدیو

معرفی شهرهای مالدیو

همانطور که گفته شد کشور مالدیو یکی از کشورهایی است که وسعت بسیار کمی را دارد و به دلیل همین وسعت کم شهرهای زیادی ندارد. از مهمترین شهرهای این کشور کوچک و زیبا می توان به پایتخت آن یعنی کشور ماله اشاره کرد. در این کشور هفت استان موجود می باشد که شهرهای آن با پسوند آب سنگ شروع می شوند. می توان گفت که شهرهای مالدیو از حیث جاذبه های گردشگری بسیار زیبا می باشند. افراد می توانند در این شهرهای زیبا به گردش بپردازند. بیشترین جاذبه های گرشگری که می توان در این شهرها از آن بازدید کرد سواحل زیبا و مرجانی می باشد. مسافران می توانند با انتخاب تور مالدیو به این مناطق رفته و به تفریح و گردش بپردازند.

آب و هوای کشور مالدیو

می توان کشور مالدیو را یکی از کشور های گرمسیر دنیا دانست. افرادی که قصد سفر با تور ارزان مالدیو را دارند باید به این موضوع توجه نمایند که لباس های تابستانی خود را به همراه ببرند. البته آب و هوای کشور مالدیو دارای دو وجه گرم و خشک، گرم و مرطوب است. افرادی که به رطوبت هوا حساس هستند و دچار نفس تنگی می شوند باید قبل از رفتن به مالدیو این موضوع را در نظر داشته باشند.

در مطالب بالا به این نکته اشاره داشتیم که کشور مالدیو وسعت بسیار کمی دارد و همین وسعت کم باعث شده است که آب و هوای شهرهای این کشور تفاوت آنچنانی نداشته باشد. به طور مثال برای سفر به این شهرها باید از قبل یک مطالعه کامل داشته باشید، تا بدانید برای سفر با تور لحظه آخری مالدیو کدام شهر را انتخاب نمایید. شهرهای مالدیو هر کدام یک ویژگی دارند، پس می توان نتیجه گرفت که علایق افراد و هدف هایی که برای سفر با تور مالدیو موجود می باشد در این موضوع تاثیر گذار است.

آب و هوای کشور مالدیو

بهترین زمان سفر به مالدیو

یکی از موضوعاتی که در تور مالدیو مورد توجه می باشد، بهترین زمان سفر به این کشور است. لازم به ذکر است که بهترین زمان سفر به کشور مالدیو طبق مسائل مختلفی مورد توجه می باشد. یکی از مهمترین آن ها وضعیت آب وهوا است. از نظر آب و هوایی بهترین زمان سفر با تورهای مالدیو در زمستان است. مالدیو به دلیل آنکه یکی از کشور های گرمسیر محسوب می شود، زمستان بسیار معتدلی دارد و فقط در بعضی از مواقع شاهد بارندگی های پراکنده می باشیم. لازم به ذکر است شلوغ ترین فصل همان تابستان است اما توصیه ما سفر در زمستان به این کشور می باشد، لذا تور کشور مالدیو در این فصل بسیار ارزان تر است. بهترین زمان سفر با توجه به جشنواره ها و گردش هایی که در این کشور صورت می گیرد متغیر است و باید گوش به زنگ باشید.

بهترین زمان سفر به مالدیو

تور مالدیو

تور مالدیو را می توان یکی از بهترین تورهای آسیایی دانست. افرادی که قصد سفر به مالدیو را دارند، می توانند با کمترین هزینه سفر جذابی را تجربه نمایند. در تور نوریستی مالدیو خدمات بی نظیری با توجه به بودجه مالی افراد ارائه می شود. این تور را بسیاری از آژانس های مسافرتی ارائه می دهند و افراد می توانند با یک پرس و جو بهترین آن ها را انتخاب نمایند. شما می توانید در مالدیو از جاذبه های گردشگری این کشور بازدید به عمل آورید و لذت ببرید. در مالدیو می توانید در هتل های زیبا و بی نظیر این کشور سکونت نمایید. در متن بالا به این موضوع اشاره کریدم که صنعت گردشگری در این کشور بسیار مورد توجه افراد می باشد. به واسطه همین موضوع می توان گفت که افراد در تور مالدیو می توانند، بهترین خدمات را دریافت نمایند و از سفر خود به این کشور لذت ببرند.

تور مالدیو

مجری های ارائه دهنده ی تور مالدیو

بسیاری از آژانس های مسافرتی تور مالدیو را به مسافران ارائه می دهند. مجری های ارائه دهنده تور ارزان مالدیو هر کدام خدمات مختلفی را به مسافران ارائه می دهند. نحوه و نوع ارائه این خدمات می تواند در انتخاب افراد تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است بودجه مالی مسافر در انتخاب این آژانس ها تاثیر گذار است. سعی نمایید در حین امضا قرارداد مفاد آن را مورد بررسی قرار دهید، تا در ادامه راه دچار مشکلی نشوید.

یکی از خدماتی که در تور توریستی مالدیو توسط آژانس های مسافرتی به مسافر ارائه می شود، خدمات پرواز و ترانسفر فرودگاهی می باشد. این خدمات می تواند در انتخاب آژانس مسافرتی توسط مسافر برای رفتن به تور مالدیو بسیار تاثیر گذار باشد. لازم به ذکر است، بودجه مالی مسافر در این بخش نیز بسیار مهم است. به طور مثال انتخاب هواپیما معمولی یا فرست کلاس به بودجه و نظر مسافر بستگی دارد. گفتنی است در حین بستن قرار داد به این موضوع توجه داشته باشید.

مجری های ارائه دهنده ی تور مالدیو

جاذبه های دیدینی و تفریحی در تور مالدیو

می توان گفت یکی از دلایلی که کشور مالدیو به عنوان یک کشور توریستی محسوب می شود، جاذبه های گردشگری زیبایی می باشد که در این کشور موجود هستند. این جاذبه های گردشگری تنها به سواحل مرجانی و زیبای این کشور محدود نمی شوند. شما می توانید در مالدیو از این جاذبه های گردشگری بازدید نمایید. این جاذبه ها در شهرها و استان های مختلف کشور مالدیو پراکنده شده اند. خبر خوش برای مسافرانی که در تور مالدیو شرکت می کنند، این است که این کشور بسیار کوچک می باشد و افراد به راحتی می توانند کل کشور را در یک هفته مورد بازدید قرار دهند. در ادامه چند شهر و چند جاذبه گردشگری را که می توان در مالدیو مورد بازدید قرار داد را بررسی خواهیم کرد. پس کماکان با ما همراه باشید.

سواحل مرجانی تور مالدیو

یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری که در مالدیو بسیار مورد بازدید قرار می گیرند، جزایر مرجانی و زیبایی می باشد که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نمایند. این جزایر کوچک دارای مرجان های بسیار زیبایی می باشند و به دلیل آّب شفاف و شیشه ای که در این مناطق موجود می باشد، به راحتی می توان این مرجان های زیبا را در کف ساحل دید و از نمای آن ها لذت برد. شما در مالدیو می توانید، ساحل های مرجانی این کشور را اجاره کنید و ساعت ها با دوستان خود و یا خانواده هایتان در آن به تفریح بپردازید. این مناظر بسیار زیبا و دیدنی می باشند. تصور کنید در این محیط ها می باشید و با دراز کشیدن در ماسه های طلایی این سواحل از گرفتن حمام آفتاب لذت می برید و یا در آب های شفاف و شیشه ای آن به شنا می پردازید. مطمعناً این توصیف ها برای هر خواننده ای می تواند زیبا باشد چه رسد تا آنکه واقعا در این سواحل حضور پیدا کنند.

سواحل مرجانی تور مالدیو

مسجد جامع شهر ماله

یکی از جاذبه های گردشگری که می توان در مالدیو آن را مورد بازدید قرار داد مسجد جامع شهر ماله می باشد. این مسجد یکی از آثار باستانی و قدیمی این شهر و حتی کشور مالدیو می باشد، که توریست های بیشماری در مالدیو به این مکان می روند. در این مکان با شکوه و دیدنی مقبره بسیاری از افراد نامی و پرطرفدار می باشد. علاوه بر قدمتی که مسجد جامع شهر ماله دارد، از لحاظ معماری نیز بسیار زیبا می باشد و از این حیث نیز مورد بازدید قرار می گیرد. توصیه ما به شما این است در تور مالدیو حتما از این مکان زیبا بازدید به عمل آورید.

مسجد جامع شهر ماله

خرید در کشور مالدیو

در کشور مالدیو مراکز خرید بسیار زیادی موجود می باشند و افراد می توانند کالاهای خود را از این محیط ها تهیه نمایند. افراد به راحتی می توانند کالاهای مورد نیاز خود را با توجه به بودجه مالی مورد نظرشان تهیه نمایند. مراکز خرید مختلفی در این کشور با توجه به بودجه و نیاز افراد تعبیه شده است. شما می توانید سوغاتی های خود را از بازار های محلی پایتخت این کشور تهیه نمایید و یا حتی برای خرید کالاهای گران قیمت می توانید به پاساژها زیبا و بسیار لوکس آن سر بزنید. اکثر مراکز خرید این کشور در شهر ماله که پایتخت مالدیو محسوب می شود، واقع شده اند و افراد می توانند به راحتی به خرید بپردازند. در کل می توان گفت شما می توانید در این کشور خریدی با قیمت بسیار مناسب داشته باشید. در این راه شما باید با استفاده از تور لیداران خود مراکز خرید این کشور را شناسایی نمایید.

بهترین مراکز خرید کشور مالدیو

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که کشور مالدیو با توجه به این که یکی از کشورهای کوچک محسوب می شود، اما مراکز خرید فراوانی دارد. یکی از بازارهایی که افراد می توانند به خریدی ارزان بپردازند بازار محلی و خیابانی شهر ماله می باشد.

  • مرکز خرید اس تی ا مالدیو
  • بازار جزیره island bazaar
  • مرکز خرید سنترو مال مالدیو
  • مرکز خرید بوتیک نالا مالدیو

بهترین مراکز خرید کشور مالدیو

غذاهای محلی مالدیو

کشور مالدیو به مانند تمامی کشورهای دیگر، دارای غذاهای محلی می باشند و افراد می توانند با مراجعه به رستوران های این کشور این غذاهای محلی را تهیه نمایند. از این غذاهای محلی می توان به ماس هونی، فیهونوماس، کیمیا و … را اشاره کرد. سعی نمایید در تور مالدیو حتما این غذاها را در مراکز خرید رستورانی مورد امتحان قرار دهید.

مراکز خرید رستورانی در تور مالدیو

این کشور با توجه به اینکه یکی از توریستی ترین نقاط در آسیا می باشد رستوران های بیشماری دارد. افراد می توانند رستوران ها و مراکز مهمی را برای تهیه پیدا نموده و به آنها مراجعه نمایند. این مراکز خرید غذا در نمونه های مختلفی با توجه به بودجه مالی مسافر موجود می باشند. یکی از مهمترین و زیباترین رستوران های کشور مالدیو رستوران سابسیکس می باشد. این رستوران علاوه بر اینکه یکی از مکان های تهیه غذا است، از جاذبه های گردشگری در مالدیو نیز محسوب می گردد. این رستوران در اعماق دریاست و و شما در حین خوردن غذا از دیواره های شیشه ای می توانید دریا را مشاهده نمایید.

مراکز خرید رستورانی در تور مالدیو

بحث پایانی

تور مالدیو در متون بالا به خوبی مورد بررسی قرار گرفت. می توان گفت تور توریستی مالدیو به عنوان یکی از بهترین تورهای آسیایی می تواند برای افراد جذاب باشد. توصیه ما به شما این است که اگر اهل سفر به کشور های دور دست می باشید، حتما سفر به مالدیو را تجربه نمایید. این کشور به حدی زیبا است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. امیدواریم توانسته باشیم در این متن کشور مالدیو را مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه ما را تا پایان متن همراهی نمودید بسیار سپاس گذاریم.