تور گرجستان

سفر و مسافرت یکی از خواستگاه های همیشگی افراد بوده و انسان ها برای آنکه روح و جان خود را صیقل دهند به مناطق خوش آب و هوا سفر می کنند تا از آن لذت ببرند. می توان گفت سفر به گرجستان یکی از بهترین سفرها است و افراد می توانند با انتخاب آن از جاذبه های گردشگری و آب و هوای خوب این کشور لذت ببرند. کشور گرجستان یکی از کشورهای سر سبز و نیمه اروپایی می باشد که سفر به آن با تور موضوع اصلی بحث ما قرار گرفته است. افرادی که دوست دارند مناطق مختلف را بشناسند و یا افرادی که قصد سفر به گرجستان را دارند ما را تا پایان متن همراهی نمایند. ما در این بحث قصد داریم تور گرجستان را از تمامی جهات بررسی نماییم.

تور گرجستان

اطلاعاتی در مورد کشور گرجستان

کشور گرجستان یکی از کشورهای شوروی سابق بوده، که با فروپاشی آن خود به تنهایی اعلام استقلال کرد و به عنوان کشور گرجستان در میان افراد شناخته شد. نکته جالب در مورد این کشور این است که قسمتی از آن در آسیا بوده و قسمت دیگری از آن در اروپا می باشد؛ به همین دلیل است که با نام اورسیا معروف است. لازم به ذکر است، مقامات رسمی این کشور سعی دارند این کشور را جزو قاره اروپا ثبت کنند. گفتنی است مقررات این کشور اروپایی می باشد. کشور گرجستان از نظر وسعت جغرافیایی حدود شصت و نه هزار متر مربع بوده و در این وسعت جمعیتی در حدود 4 میلیون زندگی می نمایند. این کشور یکی از کشورهای سر سبز محسوب می شود و به همین دلیل است که گرجستان از اهمیت بالایی برخوردار است. همه ساله ایرانیان زیادی تور گرجستان را درخواست می نمایند.

اطلاعاتی در مورد کشور گرجستان

آشنایی با فرهنگ مردم گرجستان

می توان گفت فرهنگ کشور گرجستان یکی از بهترین و غنی ترین فرهنگ های حال حاضر دنیا می باشد. مردم این کشور بسیار آرام و خونسرد هستند و شما با سفر به این کشور انرژی های مثبتی از آن ها دریافت می کنید. زبان رسمی مردمان این کشور گرجی می باشد. لازم به ذکر است چون این کشور یکی از کشورهای نیمه اروپایی می باشد، مردمان آن کما بیش با زبان انگلیسی آشنایی دارند. دین مردمان گرجستان اغلب مسیحیت بوده و دین های دیگر در آن اقلیت را دارا می باشند.

برای سفر به این کشور باید به یکی سری از نکات توجه داشته باشید، تا در سفر به آن دچار مشکل نشوید. گرجستان از لحاظ زمانی حدود نیم ساعت از ایران جلوتر می باشد، واحد پول این کشور لاری است، ولتاژ برقی که در این کشور مورد استفاده می باشد 220 ولت 50 هرتز بوده و از این لحاظ به مانند ایران است. کد این کشور 995+ بوده و در صورت لزوم تلفن ضرروی این کشور 112 است. افرادی که قصد شرکت در تور گرجستان را دارند حتما باید این نکات را به خاطر بسپارند.

آشنایی با فرهنگ مردم گرجستان

معرفی شهرهای معروف گرجستان

همانطور که در متون بالا عنوان شد کشور گرجستان یکی از کشورهای سرسبز محسوب می شود و به طبع شهرهای آن نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند. افرادی که قصد شرکت در تور گرجستان را دارند می توانند از شهرهای زیبای آن لذت ببرند. یکی از این شهرها که در گرجستان حتما مورد بازدید قرار می گیرد، تفلیس می باشد. این شهر پایتخت کشور گرجستان و یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرهای این کشور محسوب می شود. تفلیس یکی از قدیمی ترین شهرهای گرجستان محسوب می شود که در عین قدمت بالا بسیار مدرن و امروزی می باشد. لازم به ذکر است مسافران می توانند در گرجستان از شهرهایی چون مستیا، تلاوی، متسختا، سیغناقی و شهر زیبای باتومی دیدن نمایند.

معرفی شهرهای معروف گرجستان

آب و هوای کشور گرجستان

برای بسیاری از مسافرینی که قصد شرکت در تور گرجستان را دارند این مسئله مهم می باشد که آب و هوای این کشور به چه صورت است و در سفر با خود چه لباس هایی را باید به همراه ببرند. می توان گفت کشور گرجستان یکی از بهترین آب و هواهای موجود در کشورهای منطقه را دارد.

شما در این کشور یک آب و هوای چهار فصل را خواهید دید و با توجه به آنکه این کشور در نزدیکی های روسیه می باشد به هیچ وجه سرد نیست. نکته بسیاری جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که در زمستان های این کشور دمای هوا میانگین 5 درجه سانتیگراد را دارد و در فصل تابستان نیز 24 درجه می باشد. این موضوع نمایانگر این است که در فصل زمستان سرمای هوا آنچنان آزار دهنده نمی باشد و در عین حال دمای هوا در تابستان نیز گرم نیست و این می تواند بهترین خبر برای مسافران گرجستان باشد.

آب و هوای کشور گرجستان

بهترین زمان سفر به گرجستان

به جرات اعلام می داریم انجام تور گرجستان در تمامی فصول سال امکان پذیر است و شما می توانید در هر زمانی که می خواهید با این تور سفر نمایید. آب و هوای این کشور همانطور که گفته شد یکی از بهترین آب و هواهای کشورهای توریستی می باشد. می توان گفت یکی از فصل های شلوغ این کشور تابستان است که توریست های زیادی به آن سفر می نمایند. در فصل بهار نیز می توان به گرجستان سفر نمود و از طبیعت زیبای آن بهره برد.

لازم به ذکر است در فصل هایی چون پاییز و زمستان سفر به این کشور از جذابیت هایی زیادی برخوردار است. در فصل پاییز دشت های زیبای کشور گرجستان با زرد شدن برگ هایشان مناظر زیبایی را برجای می گذارند و در فصل زمستان کسانی که، به ورزش های زمستانی علاقه مند می باشند، می توانند در تور شرکت نمایند. پس بهترین زمان سفر به گرجستان با توجه به آب و هوای خوب این کشور و هزینه های پایین سفر، به سلیقه و زمان افراد بستگی دارد.

بهترین زمان سفر به گرجستان

تور گرجستان

تور کشور گرجستان را می توان یکی از بهترین تورها برای ایرانیان دانست. شما می توانید با کمترین هزینه در تور  شرکت نموده و از زیبایی های بینظیر این کشور لذت ببرید. تور گرجستان توسط بسیاری از آژانس های مسافرتی ارائه می شود. افرادی که قصد رفتن به گرجستان را دارند می توانند به صورت شخصی اقدام نمایند اما مزایای سفر با تور بیشتر است. از مزایای تور کشور گرجستان می توان به هزینه پایین آن و خدمات بیشماری که در اختیار مسافرین قرار داده می شود نام برد. افرادی که قصد سفر به این کشور با تور را دارند کماکان با ما همراه باشند، تا آن ها را با جاذبه های گردشکری و نکات لازم در سفر به این کشور آشنا نماییم.

تور گرجستان

مجری های ارائه دهنده تور گرجستان

همانطور که در پاراگراف بالا گفته شد آژانس های مسافرتی بیشماری تور گرجستان را به مسافرین ارائه می دهند. تنها نوع خدمات و میزان هزینه ای که از افراد اخذ می شود در انتخاب این آژانس ها تاثیر گذار است. لازم به ذکر است آژانس های مسافرتی برای آنکه تمامی اقشار با هر نوع بودجه ای بتوانند در این سفر شرکت نمایند، آپشن های مختلفی را در تورهای خود به کار می گیرند. نوع خدمات تعداد روزها و مسائلی از این دست در هزینه افراد می تواند تاثیر گذار باشد. در ادامه خدمات و نوع پروازی که به این کشور ارائه می شود، با هزینه های لازم برای سفر به گرجستان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مجری های ارائه دهنده تور گرجستان

خدمات در تور گرجستان

خدمات بیشماری در تور گرجستان به افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، ارائه می شود. این خدمات می تواند شامل خدمات پرواز، خدماتی اقامتی، ترانسفر میان کشوری، وعده های غذایی، سیم کارت مناسب با این کشور و خدماتی از این دست باشد. یک بار در متون گذشته به این موضوع اشاره کردیم که این خدمات با توجه به نوع آژانس مسافرتی و بودجه ای که مسافر برای تور در نظر گرفته است متفاوت می باشد.

خدمات پروازی که به مسافران ارائه می شود نسبت به بودجه این افراد متغییر است. گفته می شود که اکثر ایرلاین ها خدمات پرواز را به مسافران تور ارائه می دهند. مسافران این تور باید به این نکته توجه داشته باشند که در زمان رزرو تمام مفاد قرار دادی را که بین خود و ارائه دهنده تور امضا می شود، مورد مطالعه قرار دهند. این نکته قابل ذکر است که تورهای گرجستان با توجه به خدماتی که در آن ارائه می شود بسیار به صرفه می باشند.

جاذبه های گردشکری گرجستان

در متون بالا به این نکته اشاره شد که کشور گرجستان یکی از کشورهای سر سبز و زیبا منطقه می باشد. در این کشور زیبا علاوه بر سر سبزی و مناظر طبیعی که وجود دارد، می توانید از جاذبه های گردشگری بیشمار آن لذت ببرید. جاذبه های گردشگری این کشور در شهرهای مختلف آن پراکنده شده است و برای بازدید از آنها لازم است تا شهرهای مختلف را مورد بازدید قرار دهید. اما ذکر این نکته الزامی است که شهر تفلیس با قدمت بسیار بالا و وسعت زیادی که دارد می تواند بهترین گزینه برای بازدید از جاذبه های گردشگری کشور گرجستان محسوب شود. لذا در ادامه 3 مورد از جاذبه های گردشگری معروفی که در کشور گرجستان اغلب مورد بازدید، قرار می گیرد را توضیح خواهیم داد. پس کماکان با ما همراه باشید.

جاذبه های گردشکری گرجستان

شهر باتومی یکی از زیباترین جاذبه های گردشکری گرجستان

به صراحت می توان گفت کمتر گردشگری بوده که در تور گرجستان شرکت کرده و از شهر زیبای باتومی بازید نکرده باشد. می توان گفت شهر ساحلی باتومی نگین جاذبه های گردشگری این کشور محسوب می شود. این شهر زیبا در کنار ساحل واقع شده است و افراد می توانند با سفر به آن از مناظر طبیعی و جاذبه های تاریخی آن لذت ببرند. این شهر مجموعه ای از تفریح ها را می تواند برای مسافران گرجستان به همراه آورد. توصیه ما به شما این است که اگر به این کشور سفر نمودید حتما از شهر زیبای باتومی دیدن نمایید.

شهر باتومی یکی از زیباترین جاذبه های گردشکری گرجستان

شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان

می توان گفت شهر تفلیس یکی از زیباترین و بهترین جاذبه های گردشگری کشور گرجستان محسوب می شود. لازم به ذکر است شما در ورود به کشور گرجستان می توانید در این شهر زیبا اقامت گزینید. در این شهر جاذبه های گردشگری بیشماری برای بازدید موجود می باشند. یکی از این جاذبه ها قلعه ناریکالا می باشد. این قلعه یکی از آثار باستانی کشور گرجستان محسوب می شود و تاریخ آن به قرن چهارم باز می گردد. شما می توانید با ایستادن بر فراز این قلعه تاریخی رودخانه کر و نمایی از شهر زیبای تفلیس را مشاهده نمایید. در سفر به گرجستان بازدید از این بنای تاریخی خالی از لطف نمی باشد.

شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان

اوپلیستسیخه

این جاذبه گردشگری را می توان یکی از قدیمی ترین و در عین حال عجیب ترین مکان های کشور گرجستان دانست. اوپلیستسیخه یک شهر سنگی با قدمت بالاست که شما می توانید از بازدید آن لذت ببرید. این بنای تاریخی بسیار عجیب می باشد و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. این بنا حاصل سنگ های تراشیده شده در دل کوه می باشد و با توجه به قدمت و زیبایی خاصی که دارد همواره مورد توجه افرادی که به این کشور سفر می کنند بوده و هست. پیشنهاد ما به شما این است، که در تور گرجستان از این منطقه نیز بازدید نمایید.

چگونگی خرید و مراکز خرید مهم گرجستان

یکی از موضوعات مهم برای افرادی که به کشور گرجستان سفر می کنند، چگونگی خرید در این کشور و مراکز خریدی می باشد، که در شهرهای مختلف این کشور پراکنده شده اند. هزینه کالاها در این کشور در مقایسه با ایران بسیار پایین می باشد و افرادی که به گرجستان سفر کرده اند وسوسه می شوند که کالاهای زیادی را با خود به ایران بیاورند. با توجه به اینکه تفلیس مرکز کشور گرجستان می باشد پایتخت تجاری این کشور نیز محسوب می شود و افراد می توانند با مراجعه به مراکز خریدی چون تفلیس مال، ایست پوینت، درای بریج مارکت، مرانی، تفلیس سنترال و … به خرید بپردازند. در این مراکز کالاهای بیشماری موجود می باشد که افراد می توانند با هر بودجه مالی نسبت به خرید اقدام نمایند.

رستوران های گرجستان

افرادی که در تور گرجستان شرکت نموده اند وعده های غذای و تهیه غذا برایشان بسیار مهم می باشد. در کشور گرجستان رستوران های بسیار بزرگ و مجللی موجود می باشد، که افراد می توانند با مراجعه به آنها نسبت به تهیه غذا اقدام نمایند. لازم به ذکر است در مراکز خریدی که در بالا به آن اشاره شد رستوران های خوبی موجود می باشند و شما می توانید بعد از یک خرید خوب به این رستوران ها بروید. شما با پرداخت کمترین هزینه می توانید در رستوران های این کشور غذای مورد نظرتان را تهیه نمایید. لازم به ذکر است علاوه بر رستوران های بزرگ و کوچک اغذیه فروشان خیابانی نیز می توانند غذای مورد نیاز شما را با هزینه ای بسیار اندک تامین نمایند.

رستوران های گرجستان

غذاهایی که در رستوران های این کشور سرو می شود

کشور گرجستان در میان مسافرانی که به آن سفر می کنند به کشور غذاهای لذیذ معروف است و شما می توانید با مراجعه به رستوران های آن غذاهای لذیذی را تهیه نمایید. یکی از غذاهای محلی این کشور کاچاپوری می باشد که در اکثر رستوران های این کشور موجود می باشد. از دیگر غذاهای لذیذ و محلی این کشور خینکالی می باشد. لازم به ذکر است تنقلات و شیرینی های این کشور خواستاران بیشماری را دارد و شما می توانید از این خوردنی ها در تور گرجستان بهره مند شوید. لازم به ذکر است در رستوران های این کشور غذاهای بین المللی زیادی موجود می باشد و افراد می توانند به راحتی غذای دلخواه خود را تهیه نمایند.

غذاهایی که در رستوران های این کشور سرو می شود

بحث پایانی در مورد تور گرجستان

ما در این متن سعی کردیم تمام نکات مهم در مورد سفر به تور گرجستان را برای افراد آشکار سازیم. افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند می توانند با مطالعه این متن سفر خوبی به این کشور داشته باشند. سایت ما پیشاپیش سفر خوشی را برای شما آرزومند است. از اینکه ما را تا پایان متن همراهی نمودید سپاس گذاریم.