هتل آیارا بیچ سامویی
این هتل زیبا در واقع یک یک هتل ساحلی محسوب می شود. هتل آیارا در قسمت شمالی ساحل چوانگ ساخته شده است، البته این ساحل یکی از سواحل معروف شهر سامویی می باشد و نزدیک به رستوران های دریایی و همچنین در آنجا برنامه های شب زنده داری برگزار می شود.  این هتل انتخاب مناسبی برای گردشگرانی می باشد که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند، می باشد.
هتل آیارا بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران آیارااین هتل  انواع غذاهای غربی و تایلندی سرو می کندو همچنین  غذاهای دریایی و میان وعده های سبک نیز در این رستوران ساحلی ارائه می شود.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن ماساژ این هتل 4 ستاره به گونه ای است که برای اکثر مهمانان شگفت انگیز است زیرا کارکنان این بخش بهترین ماساژها را با امکانات فوق العاده ارائه می دهند.
در داخل این مجتمع رفاهی یک مرکز خرید وجود دارد که تمام نیازهای گردشگران را بر طرف میکند. هتل آیارا تا فرودگاه سامویی حدود 10 دقیقه فاصله دارد. پس چمدان هایتان را ببندید و به کشور لبخندها و شهر رویایی سامویی سفر کنید!
برای رزرو هتل آیارا بیچ سامویی و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.   

02188851080