هتل ایکس 2 سامویی
این هتل 5 ستاره ی زیبا در شهر سامویی واقع شده است. هتل ایکس 2 هتلی لوکس و مجلل است که در دل سواحل سامویی همچون نگینی زیبا خودنمایی میکند. شما با اقامت در هتل ایکس 2، در 6 کیلومتری آبشار ناموآنگ سامویی و 2 کیلومتری آکواریوم بزرگ شهر قرار دارید. در واقع هتل ایکس 2 از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 5 ستاره از فرودگاه بین المللی سامویی ، 20 کیلومتر مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، ماساژ تایلندی، باشگاه بدنسازی و کلاس های یوگا از امکانات بارز هتل ایکس 2 میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 5 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل ایکس 2 دارای اتاق های کاملا مجهزی بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... میباشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل ایکس 2 سامویی را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.             02188851080