بازار کلونگ سان پییر بانکوک
شهر بانکوک بازار های محلی، بازار شبانه و مراکز خرید معروف زیادی دارد اما از آنجایی که اکثر گردشگران در قسمت مرکز ی شهر اقامت میکنند و هتل رزرو میکنند، معمولا راهنماها و لیدرهای تور تایلند، مراکز خرید در خیابان های سیلوم، سوخومویت و میدان سیام را به گردشگران معرفی میکنند و آنها را به این مناطق برای خرید میبرند. از آنجایی که بازار های شبانه و محلی زیادی وجود دارد که بسیار شگفت انگیز و زیبا هستند و کالاهایی با قیمت های مناسب و ارزان عرضه میکنند.
بازار کلونگ سان پییر بانکوک در قسمت پایین و سمت راست رودخانه چائو فرایا واقع شده است، و در رو به روی بازار کلونگ سان پییر در آن طرف رودخانه هتل رویال ارکید شرایتون بانکوک و مرکز خرید ریور سیتی بانکوک قرار دارد. این بازار به عنوان یک بازار محلی در میان مردم پایتخت تایلند شناخته شده است و به جرات میتوان گفت که سومین بازار شبانه معروف در شهر بانکوک میباشد. برای رسیدن به این بازار شبانه میتوانید از قایق استفاده کنید، بازار کلونگ سان به دو خیابان خلاصه میشود که در آن انواع لباس ورزشی و اسپرت برای جوانان و نوجوانان، تی شرت، کفش، کیف و چمدان و لوازم آرایشی و بهداشتی با قیمت های مقرون به صرفه به فروش می رسد. اما اگر می خواهید در اینجا خریداری کنید، فراموش نکنید که پول نقد همراه خود ببرید زیرا اکثر بازارها در بانکوک کارت اعتباری دریافت نمی کنند.
خیابان های بازار کلونگ سان پییر بانکوک خیلی بلند نیستند پس از مدتی قدم زدن، شما باجه های فروش غذا، نوشیدنی و میان وعده ها خواهید دید. این بازار بسیار شبیه بازار وانگ لانگ بانکوک است، بازاری که در فضای باز بوده و به خاطر غذای خوشمزه و محصولات دست دوم شناخته شده است.  این دو بازار در کنار رودخانه چائو فرایا بانکوک واقع شده اند و محصولات ارزان قیمت را به فروش می رسانند، اما گردشگران زیادی را ندارند ولی بسیاری از غذاهای خوشمزه خیابانی را عرضه می کنند. بازار کلونگ سان پییر هر روز از ساعت 7 صبح تا 10 شب باز میباشد. بنابراین اگر می خواهید بازار محلی واقعی در شهر بانکوک مشاهده کنید، توصیه می کنیم که به بازدید از بازار کلونگ سان پییر بروید.
آدرس: Klong San Pier, Charoen Nakhon Road
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               02188851080