هتل پاتونگ هریتیج پوکت
این هتل 4 ستاره ی زیبا در شهر پوکت واقع شده است. هتل پاتونگ هریتیج هتلی لوکس و مجلل است که در دل پوکت همچون نگینی زیبا خودنمایی می کند. شما با اقامت در هتل هریتیج ، دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارید و با توجه به این که این هتل در خیابان بنگلا واقع شده است از این رو شما تا مرکز خرید جانگ سیلون پوکت 5 دقیقه پیاده روی فاصله خواهید داشت. اگر هدف شما نزدیک بودن به ساحل است، این هتل 4 ستاره میتواند انتخاب خوبی باشد، زیرا با 5 دقیقه پیاده روی به ساحل پاتونگ می رسید. در واقع هتل هریتیج از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. مهمانان عزیز در تور تایلند برای رسیدن به این هتل 4 ستاره از فرودگاه بین المللی پوکت ، 24 کیلومتر مسافت را باید طی کنند. که در طول مسیر زیبایی های شهر پوکت را به چشم خواهند دید.
از امکانات این هتل می توان به این موارد اشاره کرد:
استخر در فضای باز، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی، فروشگاه و سالن سیگار از امکانات بارز هتل پاتونگ هریتیج پوکت میباشد و همچنین شما با اقامت در این هتل 4 ستاره شما از خدمات کافی شاپ، رستوران، بار در کنار استخر و اینترنت وای فای رایگان بهره مند خواهید شد. هتل پاتونگ هریتیج دارای اتاق های کاملا مجهزی بوده و اتاق های این هتل مدرن دارای بالکن خصوصی، تختخواب های زیبا با بهترین الیاف، سرویس بهداشتی و حمام های لوکس، تلویزیون، تلفن و ... می باشد.
اگر این هتل مناسب شرایط شما بوده و قصد اقامت در هتل پاتونگ هریتیج پوکت را دارید از رستوران این هتل مجلل بی بهره نمانید، رستورانی شیک که با غذاهای عربی، ایتالیایی، چینی و ... از شما پذیرایی خواهد کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند و رزرو هتل پاتونگ هریتیج پوکت با ما در تماس باشید.           02188851080