موزه بطری های شیشه ای پاتایا

یکی دیگر از دیدنی های کشور تایلند ، موزه بطری های شیشه ای است که در شهر پاتایا واقع شده است. این مجموعه ی هنری زیبا و خاص در نزدیکی مینی سیام بنا شده است. این موزه بسیار منحصر به فرد می باشد چرا که اماکن دیدنی جهان با ظرافت بسیار خاصی در درون یک سری بطری ساخته شده اند و ساختار این بطری ها به خودی خود خاص می باشد. کاخ های ژاپنی و ساختمان های شناخته شده ی هلندی، هرکدام درون بطری های کوچیک و بزرگی ساخته شده است. با توجه و دقت بیشتر می توانید بسیاری از مکان های دیدنی دنیا را ببینید. تمامی این ماکت ها و مجسمه ها ساخته ی دست هنرمند آلمانی پیتر بدلایس است که در این راه زحمات بسیار زیادی کشید.

موزه بطری های شیشه ای پاتایا

از جمله مکان ها و آثاری که موزه بطری های شیشه ای پاتایا در این بطری های شیشه ای ساخته شده اند می توان به کلیساها ،کاخ ها ، معبدها، کشتی ها و ماکت های مینیاتوری و چندتایی از آثار توریستی جهان اشاره کرد.یکی از معروفترین و شگفت انگیز ترین دیدنیهای شهرپاتایا  همین موزه بطری های شیشه ای است که سالیان سال است گردشگران بسیاری را مجذوب خود کرده است.

موزه بطری های شیشه ای پاتایا

در زمان بازدید از این موزه بطری های شیشه ای پاتایا زیبا می توانید نحوه ی ساخت این آثار هنری جذاب و بی نظیر را ببینید. این آثار به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که خیلی ها فکر میکنند این ساختمان ها از دهانه ی این بطری ها رد شده اند و در داخل آن جای گرفته اند.  بعد از بازدید از این شیشه ها شمارا به قسمتی می برند که سه اتاق در آنجا وجود دارد که تعداد بی شماری آثار در سایزهای مختلف در آنجا نگهداری می شود. دیدن از این مجموعه ی زیبا را فراموش نکنید .