مزرعه کروکودیل های بانکوک

مزرعه کروکودیل های بانکوک یکی دیگر از جاذبه های شهر بانکوک مزرعه کروکودیل ها است که درفاصله ی 25 کیلومتری جنوب شهر بانکوک در موقعیت مکانی ساموت پراکان واقع شده است. مزرعه تمساح بانکوک در جهان بزرگترین مرکزی است که وظیفه ی پرورش و نگهداری کروکودیل های بسیاری را بر عهده دارد. در این مرکز بیش از سی هزار کروکودیل نگهداری می شود از این رو یک مکان جذاب بذای علاقه مندان است.

مزرعه کروکودیل های بانکوک
مزرعه کروکودیل های بانکوک

نزدیک به 30 سال است که این محوطه ی بزرگ و امن برای محافظت از تمساح ها ساخته شده است.دیدن کروکودیل های متنوع با نژاد متفاوت در این مرکز باعث جذب گردشگران بسیاری به این مزرعه شده است که بسیار هیجان انگیز و در عین حال ترسناک می باشد. در این مزرعه گونه های مختلف تمساح آب شور، رود نیل و آمریکای جنوبی دیده می شود. علاقه مندان می توانند یک روز کامل در این مزرعه به گشت و گذار و بازدید از تمساح ها بپردازند و در صورت تمایل با خرید گوشت یا جوجه به آنها غذا بدهند.

مزرعه کروکودیل های بانکوک
مزرعه کروکودیل های بانکوک

در سال 1950 زمانی که نسل تمساح ها در حال منقرض شدن بود این مرکز با هدف حفاظت و تغذیه این حیوان ساخته شد. در حال حاضر در این مجموعه محصولاتی از جمله کیف و کفش فروخته می شود که از چرم و پوست کروکودیل ها تهیه شده است. در مزرعه کروکودیل ها نمایشها و برنامه های مختلفی از جمله کشتی گرفتن با تمساح ها و حرکات آکروباتیک فیل ها و فیل سواری که مورد علاقه ی بسیاری از افراد است برگزار می شود. هر یک ساعت یکبار در این مجموعه برنامه های نمایشی شگفت انگیزی با کروکودیل ها اجرا می شود. مزرعه کروکودیل های بانکوک بسیار جذاب است و بازدید از آن برای گردشگران بسیار دلنشین خواهد بود.  این مجموعه هر روز از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر پذیرای مهمانان خود می باشد.

مزرعه کروکودیل های بانکوک
مزرعه کروکودیل های بانکوک

در شهر کرابی کمپانی ها و شرکت های بسیاری وجود دارند که اتوبوس هایی با قیمت های مختلف به سمت این مجموعه در دسترس عموم گذاشته اند.  اگر سفر به تایلند جز برنامه های شماست و می خواهید از فرهنگ و سنت های مردم این کشور و طبیعت ناب و دیدنی های این کشور بازدید کنید ، متخصصان ما در خئمت رسانی به شما و دادن توضیحات لازم به شما مادگی و مهارت بسیار بالایی دارند.