هتل رنسانس پاتایا
این هتل زیبا در منطقه ساحلی واقع شده و دارای یک ساحل خصوصی برگ برای مهمانانش میباشد. هتل رنسانس در 14 کیلومتری از مرکز شهر پاتایا بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و گردشگرانی میباشد که به دنبال تفریح و آرامش هستند، میباشد زیرا می توانند با چند قدم پیاده روی به ساحل بروند و از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی مانند قایق سواری، آفتاب گیری بهره ببرند. هتل 5 ستاره رنسانس 15 کیلومتر تا ساحل جومتین و 19 کیلومتر تا سواحل کو لارن فاصله دارد.
هتل رنسانس فضایی بسیار لوکس و زیبا برای پذیرایی از شما بوده و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای اتاق ها و سوئیت هایی است که تمام آنها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل رنسانس پاتایا بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند. رستوران این هتل 5 ستاره دارای ظرفیت 609 نفر  برای صبحانه است، در حالی که غذاهای آسیایی و بین المللی، و همچنین غذاهای کبابی برای شام ارائه می دهند.  
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ تایلندی و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل رنسانس به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل رنسانس تا فرودگاه بین المللی یو- تاپائو حدود 25 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین و زیباترین هتل های ساحلی شهر پاتایا هتل رنسانس است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد!
برای رزرو هتل رنسانس پاتایا و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.  02188851080