میدان سیام بانکوک
اولین ساختمان ها در میدان سیام در نیمه دوم دهه 1960 در زمین متعلق به دانشگاه Chulalongkorn ساخته شد . ایده این پروژه ها ایجاد درآمد اجاره ای برای دانشگاه بود. از ابتدا این منطقه شامل فروشگاه های کاملا معمولی بود، اما به تدریج تمرکز بر روی فروشگاه های بیشتر و بزرگتر و مارک افزایش یافت، این پروژه های هر کدام به نوبه خود سرمایه گذاران بیشتری را برای ساخت هتل ها، رستوران ها و مراکز تفریحی جذب کرد. اما امروزه میدان سیام، مانند شهر که در آن قرار دارد، یک منطقه ای پر جنب و جوش و شلوغی است که برای خود یک شهر مجزا به حساب می آید از این رو این میدان را از دست ندهید. در منطقه ی میدان سیام همچنین کارشناسان ادعا می کنند که گران ترین مکان برای اجاره مسکن و فروشگاه در بانکوک است . این منطقه به شهر فرشتگان معروف است، البته آنچه در این میدان میبینید به پای خیابان های لندن و نیویورک نمی رسد.
میدان سیام خود چیزی جز یک مجتمع خرید در فضای باز نیست اما آنچه که احساس خلاقیت را به وجود می آورد مراکز خرید بزرگ و باشکوهی است که در اطراف خود دارد. از دیگر عواملی که بر جذابیت بازار میدان سیام افزوده است، موسیقی پاپی است که از بلندگو ها به گوش می رسد. نوای موسیقی حتما از میزان خستگی شما می کاهد و انرژی دوباره ای را در شما زنده میکند. شما در این گشت و گذار حتما گرسنه خواهید شد ، بنابراین می توانید به رستوران های اطراف میدان بروید و کمی استراحت کنید. میدان سیام در پایین جاده ی راما یک قرار دارد. بنابراین برای رفتن به این میدان نگران مسیر نباشید.
میدان سیام فقط یکی از منطقه های فوق العاده در شهر بانکوک است و هتل های مختلفی در نزدیکی میدان سیام وجود دارد، مانند: هتل آماری واترگیت بانکوک، هتل سیام ات سیام بانکوک و هتل بایوک اسکای بانکوک. وقتی پاهایتان را از هواپیما به زمین می گذارید ماشین مخصوص رساندن تا هتل در انتظار شماست و شما را تا هتل و بلعکس همراه می کند.
اگر از ما بپرسید که برای خرید در بانکوک به کجا بروید، قطعا پاسخ ما میدان سیام است . این به این دلیل است که واقعا قلب مرکز خرید بانکوک است و بسیاری از مراکز بزرگ مانند سیام پاراگون، سیام سنتر، سیام دیسکاوری، آمارین، گیسورن و سنترال ورلد بزرگترین مرکز خرید تایلند، تنها پنج دقیقه پیاده روی از میدان سیام فاصله دارد.
بازارهای میدان سیام و کارکنانش همیشه  از ۱۱ صبح تا ۹ شب از ما و شما پذیرایی می کنند.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.               02188851080