پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

یکی دیگر از دیدنی های بانکوک پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک می باشد که تا مرکز شهر بانکوک 15 کیلومتر فاصله دارد. در این پارک زیبا دیدنی های بسیاری از جمله یک باغ گیاه شناسی ، یک دریاچه بزرگ و بسیار زیبا و همچنین جنگلی وجود دارد که در تهیه ان از پوشش گیاهی انواع کشورها و همچنین طبیعت آنها الهام گرفته شده است.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک یک ساختمان بسیار قدیمی دیده می شود که امروزه از این ساختمان برای نشان دادن گالری زندگی پادشاه استفاده می شود. در این بنا ، ازاطلاعاتی که به خاندان سلطنتی مربوط می شود از عکس گرفته تا نقاشی های آن زمان نگهداری می شود.در این گالری خیلی کم از زبان انگلیسی در تحریر توضیحات لازم استفاده شده است. این گالری نظر هر کسی را به خود جلب می کند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک ، گیاهانی کاشته و نگهداری می شود که ریشه و اصل آنها به کشور های دیگر از جمله بریتانیا و ژاپن و … بر میگردد. در باغ چینی قسمت هایی وجود دارد که در آنها آلاچیق هایی ساخته شده که به سبک چینی هستند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در باغ آمریکایی کاکتوس های متنوع و فراوانی دیده می شود . همچنین زمین این این باغ شنی می باشد که گویای صحراهای گرم آمریکا از جمله نوادا می باشد. چشمه‌های پرآب و خروشان و پرچین‌های زیبا نمایانگر باغ ایتالیایی هستند. در باغ فرانسوی ردیف‌هایی از درختان کاشته شده که با مجسمه‌هایی زینت داده شده اند.

پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک

در پارک و باغ گیاه شناسی راما نهم بانکوک همچنین اطلاعات متنوعی درباره ی گیاهان تایلندی در اختیار بازدیدکنندگان گذاشته اند. و همچنین درختان وگل‌های جذابی از جمله گل ارکیده و انواع گیاهان خانگی و گلخانه‌ای برای معرفی و فروش در این باغ وجود دارد.