هتل اورنج کانتی آنتالیا
 این هتل زیبا در منطقه کمر واقع شده و در مرکز آنتالیا بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و توریست ها می باشد، زیرا می توانند در کمترین زمان به مراکز خرید لوکس شهر آنتالیا دست یابند.
معماری هتل اورنج کانتی آنتالیا بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع اتاق های بسیار شیک و مجللی دارد. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل اورنج کانتی بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
این هتل 5 ستاره دارای یک ساحل اختصاصی بوده و امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشینی دارد. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل اورنج کانتی آنتالیا به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل اورنج کانتی تا فرودگاه آنتالیا حدود 45 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین هتل های شهر آنتالیا هتل اورنج کانتی است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد.
برای رزرو هتل اورنج کانتی آنتالیا و اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما تماس بگیرید.     02188851080