هتل ایکس 2 وایب بانکوک
این هتل زیبا در منطقه سوخومویت واقع شده و در مرکز بانکوک بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و توریست ها می باشد زیرا می توانند دسترسی آسانی به همه ی بخش های شهر پر جنب و جوش بانکوک خواهند داشت. این هتل لوکس در 4 کیلومتری مرکز خرید امپریم بانکوک بوده و شما میتوانید در آنجا خرید لذت بخشی را تجربه کنید.
معماری ایکس 2 وایب بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای 266 اتاق است که به زیبایی تمام آراسته و تزیین شده است. تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پر سرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل ایکس 2 وایب بانکوک بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل ایکس 2 وایب به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل ایکس 2 وایب تا فرودگاه سوارنابومی حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. یکی از شگفت انگیز ترین و زیباترین هتل های شهر بانکوک هتل ایکس 2 وایب است. با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد.
برای رزرو هتل ایکس 2 وایب بانکوک و اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما تماس بگیرید.