هتل گرین پارک تقسیم استانبول
 این هتل زیبا در منطقه تکسیم یا همان تقسیم واقع شده و در مرکز شهر استانبول بنا شده است. این هتل انتخاب مناسبی برای تجار و انواع گردشگر می باشد زیرا می توانند با پیاده روی تا میدان تقسیم دسترسی داشته باشند.
معماری هتل گرین پارک  بسیار لوکس و زیباست و ظرافتی چشم نواز در آن به کار رفته است. این هتل در مجموع دارای اتاق های تمیز و مرتبی است که به شرح زیر تفکیک شده اند: دابل ، تری پل و سوییت
تمام اتاق ها دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی ‌بار، تلفن، حمام اختصاصی، میز کار، کاناپه، اینترنت وای فای پرسرعت و صندوق امانات میباشند. رستوران ها و کافه های هتل گرین پارک بسیار با کیفیت و منحصر به فرد هستند.
امکانات تفریحی و رفاهی نیز بسیار جذاب و دلنشین هستند. مجموعه ی ورزشی هتل دارای خدمات ماساژ و باشگاه بدنسازی است. سالن اجتماعات هتل گرین پارک به گونه ای است که برای مسافران کاری نیز مناسب بوده و امکان برگزاری نشست ها و کنفرانس ها را نیز فراهم می آورد.
هتل گرین پارک تا فرودگاه بین المللی آتاتورک حدود 3.5 کیلومتر فاصله دارد . یکی از شگفت انگیز ترین هتل های 4 ستاره شهر استانبول هتل گرین پارک میباشد و با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به کشور ترکیه سفر کنید!
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما تماس بگیرید.   02188851080