هتل رویال استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول میباشد، هتل رویال استانبول تنها 1  کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و موقعیت استراتژیک هتل این امکان را فراهم می کند که مهمانان تور ترکیه بتوانند به سرعت و به راحتی به بسیاری از نقاط مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند، همچنین با اندکی پیاده روی به مسجد سلطان احمد میرسید و میتوانید شاهد زیبایی آن بخصوص در شب باشید. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به خرید کردن علاقه مند هستید باید گفت این هتل مناسب حال شما خواهد بود زیرا هتل رویال تا بازار بزرگ استانبول فقط 10 دقیقه فاصله دارد و شما با کمی پیاده و قدم زدن در خیابان های پرزرق و برق استانبول به بزرگترین بازار این شهر میرسید.
هتل رویا برای رفاه حال مهمانانش خدمات زیادی در نظر دارد، از جمله ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری میباشد و شما در کمترین زمان به فرودگاه آتاتورک خواهید رسید. این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون و همچنین سشوار در همه ی اتاق های مجلل هتل رویال استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی و سالن آرایش رو به رو خواهید شد شما مهمانان میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر به هتل بازگشته و به رستوران لوکس رویال رفته و از خدمات هتل استفاده کنید و از یک شام لذیذ لذت ببرید.
برای رزرو هتل رویال و اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.