هتل مارمارای استانبول
 موقعیت جغرافیایی هتل مارمارای استانبول به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از سرویس ترانسفر از فرودگاه آتاتورک باید 12 کیلومتر مسیر را طی کنند تا به هتل برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید زیرا این هتل در 2 کیلومتری مرکز خرید مرکز خرید اوپتیموم استانبول میباشد.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل مارمارای استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ... میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع تور ترکیه و رزرو هتل مارمارای استانبول با ما در تماس باشید.                02188851080