هتل گلدن پارک استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل گلدن پارک استانبول در 100 متری میدان تکسیم (تقسیم) بوده و با اقامت در این هتل زیبا دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر استانبول به خصوص ایستگاه متروی تکسیم را خواهید داشت. اگر اهل خرید و تفریح هستید ما به شما این هتل را پیشنهاد میکنیم زیرا در نزدیکی خیابان استقلال بوده و شما به راحتی میتوانید از بازارهای این خیابان خرید کنید و در کافه و رستوران های آنجا به تفریح مشغول شوید و لذت خرید را تجربه کنید.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل گلدن پارک استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید. یکی از خدمات رفاهی که هتل در نظر گرفته است سرویس ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری میباشد.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، اتاق مخصوص سیگار و سالن ماساژ رو به رو خواهید شد شما مهمانان هتل میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.                  02188851080