هتل بولوار پالاس استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل بولوار پالاس به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، این هتل در چند قدمی ایستگاه تراموا آکسارای بوده و به راحتی میتوانید در سطح شهر سفر کنید و از مراکز خرید استانبول بازدید و خرید کنید. اگر اهل تفریح و بازدید از دیدنی های شهر استانبول هستید باید به شما مژده دهیم که با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به کاخ توپکاپی ، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه خواهید داشت و یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به آثار تاریخی و معماری است.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل بولوار پالاس استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در شهر استانبول به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ ، که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.       02188851080