هتل گراند گلسوی استانبول
 یکی از هتل های 4 ستاره استانبول میباشد، از مواردی که در این هتل 4 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های استانبول متمایز کرده است، دسترسی راحت آن میباشد. هتل گراند گلسوی در فاصله ی کوتاهی از ایستگاه تراموا و بازار بزرگ بوده و فقط 10 دقیقه با مسجد سلیمانیه فاصله خواهید داشت. با ویژگی های دلپذیر و فضای دوستانه است ، در واقع دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. با توجه به اینکه هتل 12 کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد از این رو مسئولین سرویس ترانسفر رایگانی برای مهمانانش ارائه میکند.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل گراند گلسوی استانبول موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ سرپوشیده ، سالن آرایش بانوان ، اتاق مخصوص سیگار و باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد و شما به راحتی میتوانید از آنها بهره ببرید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه و رزرو هتل گراند گلسوی استانبول با ما در تماس باشید.                    02188851080