هتل لاگونا سامویی
یکی از هتل های 3 ستاره سامویی میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل لاگونا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و شما با 5 دقیقه پیاده روی روی شن های نرم و دلنواز به ساحل لامویی خواهید رسید. شما با قامت در این هتل کمتر از 1 کیلونتر با مرکز شهر فاصله خواهید داشت و به راحتی میتوانید از دیدنی های شهر سامویی بازدید کنید و لذت ببرید. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است، همچنین گردشگران با استفاده از ترانسفر حدودا 9 کیلومتر مسیر را طی میکنند تا از فرودگاه به هتل لاگونا برسند.
یکی دیگر از مواردی که در این هتل 3 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های سامویی متمایز کرده است، ساحل خصوصی و اتاق های ویلایی بوده که در آنجا همه ی امکانات استراحتی در بالکن فراهم شده است تا شما یک سفر شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 3 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل لاگونا سامویی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی و یک کتابخانه رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر سامویی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.      02188851080