هتل سنتارا اونیو پاتایا
یکی از هتل های 4 ستاره پاتایا میباشد که زیبایی خیره کننده ای دارد ، موقعیت جغرافیایی هتل سنتارا اونیو به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. شما به هنگام شب با کمی قدم زدن در خیابان های اطراف به واکینگ استریت خواهید رسید و میتوانید از برنامه های شبانه ی آنجا بهترین استفاده را داشته باشید و یک شب بیادماندنی را سپری کنید. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر پاتایا برسید و لذت خرید را تجربه کنید.
گردشگران با استفاده از ترانسفر از فرودگاه بین المللی سوارنابومی باید  90 دقیقه مسیر را طی کنند تا به هتل سنتارا اونیو پاتایا برسند. مهمانان تور تایلند با اقامت در این هتل، برای رفتن به ساحل 12 دقیقه پیاده روی در پیش دارند، از دیگر مواردی که در این هتل 8 طبقه وجود دارد و آن را از مابقی هتل های پاتایا متمایز کرده است، ساحل تمیز و آرام آن بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنید.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل سنتارا اونیو پاتایا موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، اتاق سونا و اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور تایلند میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر پاتایا به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.                02188851080