هتل کایهانبی کوش آداسی
 یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل کایهانبی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارید و در 15 کیلومتری شهر تاریخی افسوس قرار دارد که شما با اقامت در این هتل به راحی در کمترین زمان میتواند از دیدنی های شهر کوش آداسی و افسوس دیدن کنید. لازم به ذکر است که بدانبد ای هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری را به طور رایگانی برای مهمانانش در نظر گرفته است، از این رو گردشگران با استفاده از ترانسفر یک مسیر 43 کیلومتری را از فرودگاه ازمیر طی میکنند تا به هتل کایهانبی برسند.
از دیگر مواردی که در این هتل 4 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی بوده و در هتل همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما روزهای شاد و هیجان انگیزی را در این اقامتگاه سپری کنید و همچنین شما میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
این هتل 4 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل کایهانبی کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.          02188851080