هتل ایمبات کوش آداسی
 یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل ایمبات به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و از مرکز شهر کوش آداسی 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از ترانسفر رایگان از فرودگاه باید 40 کیلومتر مسیر را طی کنند تا به هتل ایمبات کوش آداسی برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید  به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید.
یکی دیگر از مواردی که در این هتل 4 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل ایمبات کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی و 5 رستوران رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.            02188851080