هتل آداکوله کوش آداسی
 یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی میباشد، موقعیت جغرافیایی هتل آداکوله به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و فقط 7 دقیقه تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد. هتل آداکوله در نزدیکی شهر باستانی افسس و خانه ویرجین ماری واقع شده است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از ترانسفر رایگان از فرودگاه باید 1 ساعت مسیر را طی کنند تا به هتل آداکوله برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید.
یکی دیگر از مواردی که در این هتل 5 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل در هتل آداکوله کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ با امکانات پارک آبی ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.         02188851080