دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن





AnaJet
از دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن® و PowerBright ™ ارائه می دهد تا دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالتقریبا هر نوع پارچه چاپ شود.
AnaBright®
و PowerBright ™

جوهر نساجی AnaJet

AnaBright®
و PowerBright ™ جوهرهای دارای تراکم نوری بالا برای اطمینان از رنگ های پر جنب و جوش هستند که مقاومت در برابر فشرده سازی دارند. SPRINT از جوهرهای دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشناستفاده می کند و مدل های mPower با استفاده از جوهر PowerBright استفاده می شود. نسل جدید InaBright® Inks سفید ترین رنگ های موجود هستند و چاپ های طولانی مدت را انجام می دهند، پس از شستن شستشو می دهند.

    100
٪ پنبه، مخلوط پنبه، کاغذ مخصوص، مواد نساجی و دیگر مواد غیر پارچه ای.
    
جوهر، قرمز، زرد، سیاه و سفید جوهر.
    
چاپ روی لباس سفید / نور و دستگاه چاپ تیشرت قیمت / تاریک.
    
جوهر سازگار با محیط زیست مبتنی بر آب، رنگدانه.
تکنولوژی سفید جوهر
Anajet
یکی از چالش های چاپ مستقیم به پوشاک را حل کرد که راهی دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالاجرای جوهر سفید از طریق یک دستگاه چاپ تی شرت حرارتی تحویل بود که به طور مداوم بدون مسدود شدن و از بین بردن آن نبود. مستقیم به رنگ جوهر سفید پوشاک بر اساس دی اکسید تیتانیوم (TO2) است. آن را بلافاصله خشک می کند زمانی که آن را در تماس با هوا می آید. سیستم تحویل جوهر بسته بسته شده آناجت که اخیرا اختراع شده است، تضمین می کند که جوهر سفید در تماس با هوا قرار نگرفته تا زمانی که از سر چاپ آزاد نشود. تمام چاپگرهای AnaJet از این روش برای کاهش خشک شدن و مسدود کردن استفاده می کنند.هزینه چاپ جوهر چاپیگرافیک سفارشی چاپ شده برای چاپ یک پیراهن سفید حدود $ 0.25 تا $ 1.00 در هزینه جوهر و حدود 1.00 تا 3.00 دلار برای چاپ پیراهن تیره بسته به عوامل بسیاری هزینه می شود. یک پیراهن عمده فروشی حدود $ 1.50 تا $ 2.00 است. مشتریان آماده پرداخت 20 تا 30 دلار برای پیراهن های سفارشی چاپ شده  دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک، بنابراین می توان از حاشیه های فوق العاده بالا در محصولات مستقیم به پوشاک انتظار داشت.
جوهر بر اساس آب تمام جوهر دستگاه چاپ تیشرت قیمت و PowerBright بر اساس آب و غیر سمی است. تمیز کردن با صابون و آب یا استفاده از الکل در سطوح با جوهر خشک شده. (اما از سر الکل SPRINT استفاده نکنید). با استفاده از AnaJet SPRINT به چاپگر بوم، می توانید با استفاده از نتایج خیره کننده، هنرهای زیبا، گرافیک های چاپی و عکس ها را بر روی بوم پخش کنید. چاپگر قادر به رزولوشن 1440 x 1440 dpi (فوق العاده خوب) است، سطح جزئیات فوق العاده است. چاپ بر روی ARTprint CanvasTM و آن را با AnaJet  دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیکTexture Coat ™ برای اثر نقاشی روغن کنید. هر کس می خواهد بپرسد «آیا این نقاشی اصلی اصلی است؟» Artprint Texture Coat ™ یک پوشش محافظ برای ایجاد و نگاه کردن به نقاشی واقعی روغن است.
این روش دیگری برای استفاده از چاپگر AnaJet است. هنگامی که از پرینتر برای چاپ  دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیکاستفاده نمی کنید، چاپ هنرهای زیبا و گرافیک غیر مجاز را برای دکوراسیون خانه ادامه دهید. شما می توانید آنها را در نمایشگاه های هنری، فروشگاه های هنر تزئینی و هتل ها فروخت. شما در حال حاضر خود را یک تسهیلات تولید هنر هنر تزئینی زمانی که چاپگر برای کار سفارشی مشغول نیست. اکنون فرصت درآمد جدیدی برای متخصصین عکس وجود دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال. و یک فرصت کسب و کار بی سابقه ای برای کارآفرینان. AnaJet یک راه حل کامل کسب و کار برای حرفه ای های عکس، دکوراتورهای پوشاک و افراد جدید کسب و کار را فراهم می کند. چاپگر AnaJet Digital Apparel این امکان را می دهد. فن آوری نرم افزار جدید اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از مدل های کسب و کار برای انعطاف پذیری عملیاتی و حداکثر توانایی درآمد. امروز برای استفاده از این فرصت جدید تماس بگیرید.
تطبیق پذیری:

چاپگر چاپگر دیجیتال دستگاه چاپ تیشرت قیمت به شما امکان چاپ عکس های دلخواه، گرافیک و متون مربوط به دکوراسیون پوشاک را می دهد. چاپ بر روی پارچه های پنبه ای، پیراهن های پلی، کیسه های تاپس، پیش بند، موارد بالش، پیراهن های گلف، حوله و یا هر پارچه پارچه. برنامه های اختصاصی AnaJet اجازه می دهد تا شما را به عکس کودکان، مردم و حیوانات خانگی، با تنوع رنگ های متنوع و شرایط نور محیط را؛ در حالی که هنوز چاپ دستگاه چاپ تی شرت حرارتیفوق العاده به دنبال بدون هیچ گونه ویرایش عکس. هنگامی که شما با سیستم AnaJet PHOTOshirts ™ خود عکس می گیرید، می توانید هر تصویر پس زمینه را برای ایجاد پیراهن های جالب در عرض چند ثانیه اضافه کنید. تنها محدودیت شما تخیل شماست.
جستجوگر فرصت جدید کسب و کار: