یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل بلکون بلک به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و به راحتی در کمترین زمان به مراکز خرید آنتالیا خواهید رسید. هتل بلکون بلک آنتالیا دارای باغ بزرگ و سرسبز، زمین فوتبال ، میز بیلیارد و سالن بازی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید.
مهمانان هتل بلکون بلک آنتالیا میتوانند از بین اتاق هایی با دکوراسیون اروپایی ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل بلکون بلک یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز و تلویزیون ال سی دی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای استخری در فضای باز بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان تور ترکیه رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی و آبگرم بهره ببرید. این هتل 4 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان با امکانات پارک آبی در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل بلکون بلک دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر، اتاق ها و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل بلکون بلک آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، کتابخانه ی کوچک برای مطالعه و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل بلکون بلک در دسترس میباشد.
جهت اطلاع از آفهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.                02188851080