دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن



چاپ دیجیتال صنعتی دیجیتال
مدل جدید چاپگر mPower چاپگر دیجیتال - Anajet mp5i و Anajet mp10i سریع ترین و قوی ترین دستگاه چاپ T شرت در کلاس خود است.
هدف تولید برای تولید حجم بالا، mPower از یک سر چاپی قوی و نوآوری و سیستم تزریق جوهر استفاده می کند. برای تک تک، اجرا کوتاه، و یا صدها چاپ در روز، mPower کسب و کارهای تصویربرداری را قادر می سازد برای رسیدن به چاپ بیشتر، سود بیشتر و بیشتر possiblities. دستگاه چاپ تیشرت قیمت mPower تولید تصاویر با کیفیت بالا بر روی تی شرت چاپ پنبه. سرعت، قابلیت اطمینان، هوت عملیات و عملکرد صنعتی آنجت mPower بهترین دستگاه چاپ DTG و T شرت می باشد.

پرینتر سریعترین چاپگر
mPower
سریع ترین چاپگر دکوراسیون لباس دیجیتال در کلاس خود است. گرافیک 12 "x14" را در 16 ثانیه چاپ کنید و گرافیک با کیفیت دیجیتالی را در لباس سیاه و تاریکی در دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالکمتر از دو دقیقه چاپ کنید (یک گذر برای یک پایه سفید، پاس دوم برای رنگ).
بازگشت سریع سرمایه گذاری
بسیاری از صاحبان AnaJet تا 90 روز بازده کامل سرمایه گذاری خود را تجربه کرده اند! اضافه کردن mPower به کسب و کار خود را باز می کند جریان درآمد سودمند در صنعت است که هنوز هم با وجود رکود دستگاه چاپ تی شرت حرارتیدر حال رشد است. یکی از ده ها تن از مشتریان را بررسی کنید.
پشتیبانی فنی و آموزش کلاس اول
فقط AnaJet آموزش رایگان در دانشگاه AnaJet ارائه می دهد. ما در کنار محصولات ما با پشتیبانی فنی برتر ایستاده ایم، که توسط تکنسین های دوستانه ما در جنوب کالیفرنیا ارائه می شود. همه پرسنل پشتیبانی ما متخصصان طراحی گرافیک هستند و آموزش فشرده بر روی تعمیر و نگهداری چاپگر و عیب یابی را انجام می دهند.
هنگامی که یک چاپگر از دستگاه چاپ تیشرت قیمت خریداری می کنید، شما حق آموزش رایگان در تمام دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن عمر را دارید، نه به دسترسی به انجمن آنلاین مشتریان، فیلم های آموزشی و وب سایت های ماهانه که در آن ما به تکنیک های جدید و هیجان انگیز وارد می شویم.
بدون انباشته شدن بیشتر
AnaJet
بسیار تحسین شده است سیستم تحویل جوهر بسته بسته شده است تنگ هوا و کاهش می دهد و banding، تبخیر بی معنی و جوهر هدر رفته است. قدرت چاپی قدرت دستگاه چاپ تیشرت قیمت می تواند حتی سخت ترین هزینه های جوهر را برای از بین بردن تقریبا همه اشباع کند.
امکانات بی پایان
هیچ محدودیتی برای آنچه شما می توانید با AnaJet mPower ایجاد کنید وجود ندارد! با استفاده از قابلیت های چاپ فلزی، عکس، هنر و چاپ سه دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن ، و همچنین قابلیت چاپ رسانه های پیشرفته (مانند چوب، شیشه و کاشی)، شما می توانید مشتریان خود را با انواع محصولات مختلف و پول نقد در حاشیه های بالا ارائه دهید.
کسب و کار خود را تزئینات خود را شروع کنید یا یک خط دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالکامل جدید را به فروشگاه موجود خود اضافه کنید.

عملکرد چاپگر به طور مستقیم به پوشاک بستگی زیادی به استفاده از جوهر نساجی دارد. کیفیت جوهر اثر جریان جوهر، سطح نگهداری چاپگر، وفاداری رنگ و لرزش و همچنین طول عمر دستگاه چاپ تی شرت حرارتیرا تحت تاثیر قرار می دهد.

AnaJet
تنها بهترین حالت هنری، جوهر با کیفیت بالا را ارائه می دهد. سیستم تحویل جوهر چاپگر Digital AnaJet Digital، چاپگرهای جوهر افشان و چاپگر برای رسیدن به بالاترین سطح کیفیت گرافیکی و عملکرد جریان جوهر هماهنگ شده است.

AnaJet
به طور خاص برای دستگاه چاپ تیشرت قیمت و SPRINT طراحی جوهر انعطاف پذیر چاپ شده با کیفیت بالا را ارائه می دهد.