هتل سیتروس سوخومویت 13 بانکوک
یکی از هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل سیتروس سوخومویت 13 بانکوک در یک منطقه ی محبوب و شیکی به نام سوخومویت قرار دارد، مهمانان تور تایلند این هتل با ایستگاه مترو ، مراکز خرید و کافی شاپ های معروف شهر بانکوک و دیگر مکان های دیدنی های مشهور شهر بانکوک  نزدیک بوده و فاصله چندانی ندارند. هتل برای مهمانانش خدمات ترانسفر رایگان در نظر گرفته است در حالیکه هتل سیتروس سوخومویت 13 از فرودگاه فقط 45 دقیقه فاصله زمانی دارد.
مهمانان هتل سیتروس سوخومویت 13 بانکوک میتوانند از بین اتاق هایی با منظره ی شهر ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد و هیچ بویی در فضای اتاق نباشد. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل سیتروس سوخومویت در دسترس میباشد.
هر کدام از اتاق های هتل سیتروس سوخومویت 13 بانکوک یک تلویزیون ، لب تاپ ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر روباز بوده که امکان استفاده از این استخر برای همه مهمانان رایگان میباشد. هتل سیتروس سوخومویت 13 بانکوک مجهز یه یک رستوران لوکس و شیکی است و از ظروف زیبای تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای تایلندی تهیه میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله بار در کنار استخر، اتاق ها و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل سیتروس سوخومویت 13 به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.       02188851080