هتل مدر آنتالیا + عکس + فیلم

هتل مدر آنتالیا
 یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل مدر آنتالیا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر و ساحل کمر را دارد، مهمانان تور ترکیه با 7 دقیقه پیاده روی از هتل مدر آنتالیا به ساحل کمر میرسند. مهمانان این هتل از فرودگاه با ترانسفر رایگان فرودگاهی باید 58 کیلومتر مسیر را طی کنند.  
مهمانان هتل مدر آنتالیا میتوانند از بین اتاق های زیبا و شیک ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل مدر در دسترس میباشد.
هر کدام از اتاق های هتل مدر آنتالیا یک تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر بزرگ در محوطه ی بوده که در اطراف استخر تخت های استراحتی و آفتاب گیری چیده شده است و امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. هتل مدر آنتالیا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، اتاق ها و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل مدر آنتالیا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل سالن زیبایی تعبیه شده است که مهمانان میتوانند از امکانات و خدمات این سالن استفاده داشته باشند.
هتل مدر دارای باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید .
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.        02188851080