هتل مرکور سامویی
یکی از هتل های 4 ستاره سامویی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل مرکور به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و گردشگران تور تایلند تا ساحل فقط 9 دقیقه پیاده روی در پیش دارند. برای رسیدن به هتل مرکور از فرودگاه سامویی باید 3.5 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل مرکور سامویی میتوانند از بین 80 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
در هر یک از اتاق های هتل مرکور سامویی یک تلویزیون ، چای ساز ، قهوه ساز ، حمام ، سشوار و لوازم بهداشتی موجود بوده که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز و حیاط بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی بهره ببرید. هتل مرکور سامویی دارای 2 رستوران لوکس و مجهز است و از ظروف زیبای تایلندی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاها برای مهمانان تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر و اتاق را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل مرکور سامویی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است و همچنین ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل و اتاق ها در دسترس میباشد.
هتل مرکور سامویی دارای یک باغ کوچک بوده که در میان روز میتوانید همراه با خانواده به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که بهترین لحظات را تجربه خواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور تایلند با ما در تماس باشید.         02188851080