هتل توسان کوش آداسی
 یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل توسان کوش آداسی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و فقط یک دقیقه فاصله دارد. برای رسیدن به هتل توسان کوش آداسی از فرودگاه باید 76 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان تور ترکیه در هتل توسان کوش آداسی میتوانند از بین 377 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل توسان کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز ، سشوار و لوازم بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. البته در این هتل زیبای 5 ستاره خدمات ویژه ی برای مهمانان معلول در نظر گرفته است.
این هتل دارای دو استخر در فضای باز و یک استخر سرپوشیده بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و یک پارک آبی بزرگ مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل توسان کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در بار کنار استخر، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل توسان کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل توسان دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد.
هتل توسان دارای باغ ، زمین تنیس و ساحل اختصاصی بوده و همه ی امکانات استراحتی و آفتاب گیری در آنجا فراهم میباشد، شما در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.                 02188851080