هتل ل بلو کوش آداسی
 یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی می باشد، موقعیت جغرافیایی هتل ل بلو به گونه ای است که در سواحل دریای اژه قرار دارد. این هتل دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر کوش آداسی را داشته و در فاصله ی 3 کیلومتری از شهر قرار گرفته است. شرکت کنندگان تور ترکیه از فرودگاه برای رسیدن به هتل ل بلو کوش آداسی باید 72 کیلومتر مسیر را طی کنند.  
مهمانان هتل ل بلو کوش آداسی میتوانند از بین اتاق های شیک، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها بسیار زیبا طراحی و دیزاین شده اند و همچنین دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل ل بلو یک مینی یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در اتاق های هتل ل بلو کوش آداسی بالکن های کوچکی ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. ساحل اختصاصی یکی دیگر امکانات خاص هتل ل بلو است که همه ی شرایط تفریحی، استراحتی و آفتاب گیری را برای مهمانانش محیا کرده است.
این هتل دارای یک استخر بزرگ در محوطه ی حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از آبگرم ، حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا بهره ببرید. این هتل 5 ستاره پارک تفریحی و استخری مخصوص برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل ل بلو کوش آداسی دارای باغ ، زمین فوتبال ، زمین تنیس و پیست دوچرخه سواری و همچنین تفریحات آبی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و ساعت ها لذت ببرید.
هتل ل بلو دارای رستوران های لوکس و مجهزی میباشد و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و غذاهای دریایی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل ل بلو کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل ل بلو دارای یک کتابخانه ی کوچک و یک سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل به خصوص اتاق ها در دسترس میباشد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.        02188851080