هتل هادریان گیت آنتالیا
هتلی زیبا و 4 ستاره می باشد، محل هتل هادریان گیت آنتالیا به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، که در فاصله ی ...شهر قرار دارد. برای رسیدن به هتل هادریان گیت از فرودگاه آنتالیا باید 13 کیلومتر مسیر را طی کرد.  
مهمانان هتل هادریان گیت آنتالیا میتوانند از بین 14 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های هتل هادریان گیت آنتالیا یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
اتاق های هتل هادریان گیت آنتالیا بالکن های زیبایی با امکانات خاص دارند که میتوان ساعت به استراحت و تماشای مردم شهر پرداخت. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل هادریان گیت در دسترس میباشد.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. این هتل 4 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل هادریان گیت آنتالیا دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی  و ترکی تهیه و سرو میشود . کافی شاپ هتل هادریان گیت مکانی آرام و زیبایی است که برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ بهترین انتخاب میباشد.
هتل هادریان گیت به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل کتابخانه ی مجهز ، سالن زیبایی برای آرایش و پیرایش خانم ها و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل هادریان گیت آنتالیا دارای باغ زیبایی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.             02188851080