هتل ناز سیتی استانبول
یکی از ویژه ترین هتل های چهارستاره  که در منطقه تکسیم استانبول بنا شده است. هتل ناز سیتی استانبول دارای 76 اتاق مدرن و زیباست که همگی آنها مجهز به سیستم تهویه هوای پیشرفته، تلویزیون، کتری، دمپایی، سشوار و حمام هستند.
موقعیت مکانی این هتل و نزدیکی آن به میدان تکسیم و خیابان استقلال از ویژگی برتر هتل ناز سیتی استانبول است که امکان دسترسی آسان به انواع رستوران ها، فروشگاه ها  و گالری ها را برای شما میهمانان عزیز فراهم میسازد.
هتل ناز سیتی استانبول به صورت 24 ساعته به مترو میدان تکسیم سرویس شاتل رایگان داشته و دسترسی به مترو را بسیار راحت کرده است. فاصله هتل تا منطقه تاریخی سلطان احمد 6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 20 کیلومتر است.
امکانات هتل ناز سیتی استانبول بسیار متنوع و با کیفیت هستند.
بالکن، سونای بخار و خشک، باشگاه بدنسازی، اسپا، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس حمل و نقل، شاتل فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، انباری، خشکشویی، اتوکشی، نظافت اتاق روزانه، اتاق جلسات، فکس، کپی،روزنامه، آسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.
هنوز برای سفر به این هتل زیبا مجاب نشدید؟ هتل ناز سیتی استانبول هتلی چهار ستاره و بسیار دوستداشتنی است که با محیطی زیبا و امکاناتی مناسب انتظار شما را میکشد! اگر به آرامش جسم و ذهن خود اهمیت میدهید پیشنهاد ما به شما عزیزان همین هتل است.
 پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزور هتل ناز سیتی استانبول با ما تماس بگیرید! تجربه ای بی نظیر از آرامش خیال و ذهن در هتل ناز سیتی استانبول / آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی